Почну з простого, смішного, тривіального і такого яке б я хотів забути, а то й більше – позбутись з цієї планети.

Якось, по молодості, я почув запах чоловічого одекалону, не памятаю де, але дуже неприємно (ІМХО як не як). І надіявся ніколи не почую знову. Та ні, не так сталось як згадалось – ця біда мені запамяталась на все життя. Після однієї з участей “држбою” на весіллі, “дружка” подарувала мені вгадайте що 🙂

Так, одекалон з лініїйки Hugo Boss. І уявіть моє здивування коли я почув перші нотки запаху.
Звичайно, я ним не скористався ні разу, і звичайно що тут не вина “дружки”, а вина соціуму, навіть не вина, а тотальний несмак, і сліпа “віра рекламі” (про нелюбов до реклами я ще розкажу).

Як і тоді, так і тепер мене дивує як таке може комусь подобатись. Я розумію що мені не подобається головний інгрідієнт.  Можливо я ще наберусь бажання колись погуглити і взнати що ж то за бяка така. Але це нік не змінить мою думку.
Доречі я вважаю що в мене дуже гарне “обаняніє”, так як я здатен оцінити гарні запахи як чоловічих так і жіночих парфумів (до слова сказати – закоханий в жіночий запах “Today” від Avon, точніше в його “умопомрачітєлний” шлейф “йдущій” від жінок. Я тоді – як персонаж з “мультика про Чіпа й Дейла”, який майже несвідомо йде за запахом сиру  🙂
Знову ж таки ІМХО.)

А ось що ще я хочу сказати в цю тему.

Більшість чоловіків яких я знаю (чи мав можливість почути про них від когось), які користувались таким запахом, були(є) дуже поганого характеру. Жінки, коли розказували мені про них, то мені склалось враження що це якийсь підсвідомий звязок всякого поганого, не якісного ...

І ще одне (це звичайно в деякій мірі смішно, але для мене чомусь виявилось це принципово).
Напевно всі бачили такі чорні пакети “Hugo Boss”, так от. Якось так сталось (і це не дивно, бо в нас є реклама, і нлп), що і пакети і духи розповсюджувались в майже один час. Я бачив ті пакети у дуже багатьох користувачів і для мене то виглядало як пошесть. І мене вбивало, коли люди вже майже на соплях юзають той пакет, і не позволять собі купити новий, інший. Тут напевно я торкнувся теми більшої про людську захланнсть, про яу можливо колись напишу більше.
І уявіть собі коли мені траплялись люди з двома вище описаними “Hugo Boss”-ами. Я робив все щоб забути по швидше такі поєднання.

Звичайно у вас може постати питання, “а в чому тут особливість“? Скажу – для мене ряд цих думок тісно повязаний, і вони складають і доповнють мене в питаннях про принципи, впертість характеру, впевненсть, etc.

На даний момент (2012) звичайно я менше бачу таких ситуацій, але (далі піде мораль цієї басні):
– Я тепер тримаюсь дуже навіть подалі від продукції “Hugo Boss”.
– Я ніколи, ні при яких умовах не візьму, не куплю, не подивлюсь в сторону пакетів однойменного бренду.
– В мене це тепер на рівні принципу, і стилю думок.
– І звичайно, я роздумую чи в когось такі думки є, чи хтось може розділити мої crazy thoughts … на 2 …

