Як я вже писав раніше в пості “Те що мене дратує” – мене дратує реклама.
Каже одна моя onine-знайома що це “риторичне питання”, але мене щось воно заділо серйозно.
Мені воно здається дуже простим і в той час дуже хитрим ефектом в соціумі.

Тому я тут би хотів сказати більш детальніше.

Звичайно є прикольні реклами, наприклад Данісімо, де на фоні грає дабстеп музичка, чи будь яка інша реклама по ТВ комедійного чи частково еротичного характеру.
Наприклад, в Івано-Франківську на виїзді з міста є (була точніше) реклама про розчини, бетони і там показані такі “обєми” що про бетони ти вже й забув що тобі треба. Але, тоді питається –  “Що, я запамятав щось про бетони?” Ні. І мене це дратує. Та і суспільство теж не лишилось осторонь. Ось свого роду обговорення вище вказаного банера на державному рівні.
Ну ладно, з цим типом реклами ще миритись можна, хоч якись фактор задоволення від побаченого.

Ось свіжий підхід (для мене). Дивлюсь я собі сторінку, читаю текст (політичного характеру), прокручую … читаю далі. Нарешті доскролив майже до кінця, і тут включається банер. Звичайно контекст не по суті сторінки, і звичайно я відволікаюсь, і політика мені вже не цікава, а цікава та жінка в зеленому.
Саме такий хитрий підхід до рекламування будь чого, коли тебе відволікають без твого дозволу, мене бісить.

Або є на сайті банер, влупили його по самій середині сторінки, кнопки Close ще нема (ще добре коли не грає якесь дурацьке відео чи мультяшна реклама чи не дай Боже гра якась), проходить час кнопка появляється, ти нажимаєш її, і тебе редіректить на інший сайт. Вбити мало творців такої реклами. Ненавиджу.

Недавно почув рекламу про Дуфалак, і то краєм вуха. Відсутність креативу – дуже примітивно в сучасному модерному соціумі. І небажання щось робити краще, унікальне – мене розчаровує.

Напис на банері магазина “молодіжне взуття” з гарними, позитивними фотками молодих людей дає інформацію що по вказаному адресу дійсно буде гарний вибір продукції по вказаному спектру. В результаті люди приходять, а там секонхенд з Європи чи Америки. Звичайно ми всі в Україні знаємо як нам потрібен секонхед, і звичайно люди спокійно його купляють.
Але ось що мене здивувало, ми так привикли до реклами, що не задумуємось що нас просто дурять, просто кажуть брехню. Отож Люди привикають до Брехні, і вважають що це норма. Це прескорбно Рєбята 🙂

 Ще одну штуку згадав. Про Обман який подобається людям.
Є продукт А він коштує 15000 грн, купивши його тобі дають в подарок продукт Б (приблизна його ціна 5000 грн). Реально, продукт А коштує 10000грн. Тобто в сумі однаково виходить, ящо б ти купляв окремо. Але ж ні, тут дають тобі подарок, це ж халява. Я НЕ РОЗУМІЮ ЧОМУ ЦЕ ЛЮДЯМ ПОДОБАЄТЬСЯ? Це ж крім того що ви погоджуєтесь не своєрідний обман, ви ще й самого себе обманюєте. ЧОМУ ЦЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЛЮДЯМ?

Так недалеко і до того щоб ми в рекламу вірили як в релігійні обєкти.

ІМХО, Ідеальна реклама я вважаю має бути така:
Десь на сайті, а точніше у відведеному для цього НЕ першопріоритетному місці має стояти текст “Показати Рекламу”. І реклама має відноситись до поточного контексту. І тоді 🙂
on("click", function(){
show();
})

Ну і загалом, Реклама має бути дійсно мистецтвом. Ціную рекламні ролики де дійсно креативно підійшли до створення продукту. Якось пару бачив в програмі “Рекламна кухня”, але не запамятовував (це принципово).

Отож які висновки я для себе зробив (підсумовуючи багаторічний досвід перегляду реклами):

  • Я принципово не дивлюсь рекламу, точніше я фільтрую (скіпаю) весь контент і відсіюю майже все.
  • Реклама це бабоси (гроші, мані), і нікого не цікавить чи людям вона подобається, чи їх це нервує, чи взагалі їм вона потрібна.
  • Рекламують переважно ацтойні продукти. Пересвідчився на досвіді.
  • Ніколи не купляю те що рекламують. Якщо я якусь рекламу бачу не з свого дозволу, в мене підсвідомо вже на неї відраза.
  • Коли треба приховати рекламу я роблю CSS hack: display:none чуть не всьому сайту.
  • Мене ще ніхто не переконав раціональними фактами, що реклама “двігатєль прогреса”. Радше – це каталізатор до деградацї соціуму.

about advertising

