Так вже склалось, що я живу в добу соціальних мереж. І закривати очі на це дійство як мінімум неповага до багатьох людей. Вважаю, що якщо щось стається в соціумі більше ніж 1 раз, і можна прогледіти якусь закономірність, то це варто уваги.

Вчора був “один ювілейчик”, а нині от підфортило штуку фоловерів досягнути в Твітері aka @landike
Тож хочу поділитись такою подією з усіма, та подякувати важливим людям в Твітері.

Чесно кажу – я не ставив, не ставлю і швидше за все не буду ставити собі за мету досягнути якоїсь мега популярності в твітері збільшуючи кількість фоловерів. Може я колись і перечитаю щось подібне “Get 1000  free twitter followers” або “Twitter: The Ins and Outs of Following and Unfollowing Tweeple” або “10 Helpful Tips, How to Use Twitter Properly“, але поки що мені і моєї 1000 достатньо:

Звичайно багато є таких акаунтів які я навіть не проглядаю, не звертаю уваги, і зафоловив випадково. Чи вони – так само зафоловили бо хтось порадив через #ff or #followfriday хеш теги. Тому якось треба буде взятись і зробити cleanup 🙂

My Un-Official Avatar in TwitterЗгадаю про авку. Коли я почав цікавитись твітером тоді дуже аквтивно слухав музику, і нічого не лишалось як найти щось таке щоб поєднувало і Любов (як емоцію), і Музику (як мотиватор гарного настрою). Звичайно і погуглив і найшов ту фотку, яка і наразі є. Вона ще  й у формі кільца яке трансформується в серце. Ну кароч, влюбився я в таку фотку і взяв собі її використовувати. Вона не є моєю власність, тому якщо офіціний власник буде мати претензії, прийдеться поміняти авку. В деякій мірі неудобна вона, бо якось мені в твітері написали “що думали що то акаунт дівчини а не хлопця”. Але я то проігнорував і все таки залишив її собі. Вважаю аватарка має бути єдиною і унікальною.

Твітер для мене це джерело інформації з усіх куточків планети:

  • Мені дуже цікаві події в сфері музики – тому багато я фоловлю діджеїв, продюсерів, лейбли та інше що повязано з музикою в стилі #EDM (#house #trance #progressive #electro #minimal #techno #deep #ambient #chilout #dubstep #dnb aka #drumandbass aka #drumnbass ).
  • Окремий пункт займають музичні шоу та події типу #asot #tatw #agbt #gdjb #ema #amas та інші. Це словами не передати – коли ти слухаєш музику і велика кількість людей десь там на іншій стороні планети також мають подібні думки, такі ж емоції при просуховуванні музики.
  • Також дивлюсь за новинками науки і техніки, ну і звичайно робота (#javascript, #css, #html, #drupal, #php, #java, #agile, #scrum #programming).
  • Слідкую також за акаунтами відомих компаній, бо від кого як не від них побачиш оригінальну інфу про все те що з ними творитья.
  • Сфера реклами, піару мене не дуже цікавить. Не люблю маніпулювати свідомістю людей і не люблю бути маніпульованим. В моєму пості Реклама то детально описано.
  • Я ще не піддався спокусі чекінитись повсюдно. Хоча це інша тема. Але слідкую за тим коли люди пишуть де вони і наскільки якісні ті заклади.

Останнім часом твітер стам проміжним мостиком в поширенні інформації – так званий шарінг (sharing). Тож я активно інтегрую де можна таку можливість. Дуже ціную подібні сервіси. Наприклад Kred або Klout які збирають більше статистику, але і шарінг по ходу вони теж мають узагальнений.

FollowMeOnTwitter

Отож, вельми вдячний людям listed below за ваші твіти і за вашу діяльність в соц. мережах:

@wedmid за те що відкрив очі на #twitter. Він якщо не перший, то 100% в списку перших хто мені розказав, показав, і пояснив що то за річ цей Твітер. Він та багато його сподвижників готують завжди твіт івенти в містах (Ужгород, Львів, Івано-Франківськ) в межах twevent.org.ua

@VivaNatalya своїм дуже активним поглядом на твітер та участю в твіт евентах. Шкода вона зараз #family’n’kids oriented і ми не маємо нагоди читати її іскромьотні твіти.

@jen777 також вклав свою лепту в моє розуміння твітера. Женя дуже активний, я б сказав навіи гіпер активний ІТ geek. Завжди організовує ІТ івенти, @IT_Booze, конференції, баркемпи, і сам бере активну участь в них по Україні.

@hellveen aka @blogoreader aka @inspiredua – “Головний натхненник країни”. Свого часу теж багато чого публікуав в твітері, що мені давало багато інформації. Власне продовжую слідкувати за його діяльністю.

Ці дівчата @vlasvi, @Kiiiiittiiiiiii та @Сola_Сocсa завжди щось таке напишуть що мені подобається. Пощастило @wedmid-ю що він живе разом з ними 🙂 в Ужгороді.

@khomiuk – “гуманістичний фашист-технократ епохи постмодерну”, як він сам про себе пише. Свого часу мав нагоду познайомитись на #drupal #camp-i

@neochief (@ShvetsGroup), @podarok, @BrunIF, @valbudkin, @AzovSky, @YaroslavAzhnyuk – люди які свого часу мені багато в чому помагали з “розборами польотів” в процесі Drupal розробки. Активно провадять підтримку українського комюніті Друпалу.

@Taras Організатор та активний учасник івентів @lvivtwevent. Засновник @MyLviv та  bloggers.lviv.pro. Цікавий співрозмовник, блогер. Вам його треба зафоловити, якщо ви цього ще не зробили.

@BlondboyUA особисто не дуже знайомий, але за твітами інтересно слідкувати. Завжди щось етакое напише.

@alnozima дуже Харизматичний копірайтер.

@U_TET дуже мультмедійна персона.  Завжди інтересно читати твіти.

@golubovsky теж медійна персона нівроку. #EDM music lover. Засновник сервісу новин @UaReview де публікує “найправдивіші” новини, які тільки можуть бути в нас в Україні.

@mrpetruccio не менш медійний твітерянин. Завжди активний учасник твіт-евентів.

@ola_bilo4ka Ікона #tweet Стилю 🙂 Чесно. Думаю нема такої людини в Львові щоб її не знала. Я так догадуюсь що Оля напевно не уявляє свого життя без Твітеру.

Далі хочу навести твітерян яких я б радив зафоловити #ff

Твітеряни, твіти яких інтересно читати: @pwr; @Ger_Lenin (подружка @ola_bilo4ka); @Kvitka_;  @LesyaMajdanska; @ukrainets; @tdyoma (Тарас Демчук) – особисто не знаю, але попадає на очі часто :); @Rostyslav aka RoS, @mikroba, @eolexe, @bila_kishka (наскільки мав можливість познайомитись – дуже позитивні люди); треба попіаритись? @Anhelinka вам допоможе; @taras1k – брат @mrpetruccio; @Vovanada – “Дічайший блогер” #ГалУжНет’у; @logvynenko один із медійних діячів все-українського значення який часто мені попадає на очі як в твітері так і в Фейсбуці; @bezposeredniy (Sergiy Melnychuk ‏) кому подобається сарказм і морозиво, він ваш;@AndriyTsok (співробітник в минулому, musiclover, snowboard rider, Ivan-Frankivsk citizen); @tarasfanatasy (Taras Fanatasy) зафоловивши якого будуте мати нагоду взнати чим живуть франківські діджеї; @meusbubbles (Natalya Lytvyn); @Target27; @StaSonic; @skipenko – Діджей, журналіст івано-франківського радіо “Західний Полюс” aka @zahpolus, знайомий моїх добрих знаомих; @maxzalevski спеціаліст по вебаналітиці (франик, київ, львів); Разом з @ItsOCD (ну він кручє точно) стараємось наповняти #Inspired_Music.

Якщо будуть питати – скажете що @landike порадив 🙂

Інше:

По роботі пару ресурсів які підкидають завжди щось ціквае: @tproger, @tutsplus, @nettuts, @WHATWG, @habrahabr та багато чого в твіері є  цьому напрямі.

Англійська: @dudictionary

Загальне: @tsytatnyk, @vsChart (цеколи я найшов порівняльну таблицю якусь, чи маю бажання отримати якусь порівняльну характеристику будь чого, то добавляю в твіт), @TopTenREVIEWS

Підсумок.
Я себе вважаю людиною, яка використовує твітер десь на 30-40% його можливостей. Тому в темах про твітер я деколи прискіпливй, деколи скептичний, деколи помиляюсь, але якщо про музику – то я дуже оптимістичний і радісний 🙂

Follow me, радьте мені гарних людей (в таймлайнах яких можна почитати багато інтересного), потрібні сервіси, корисні ресурси …


Follow Me - не пошкодуєте

PS. Кого не згадав, нагадайтесь мені в твітері 🙂

