Що може бути краще Зими – пухнастого снігу який падає на землю, а сонячні промені проблискують через кожну сніжинку і привносять через вікно всю ту неймовірну енергетику кожної сніжинки.

Краще напвено що тільки “sx” під романтичну музику в такі зимові дні. Але зараз не про це 🙂

Хочу розказати свої думки про Зиму – цей чудесний часовий континиум (пробачте науковці, якщо вжив термін не доречно, але він мені дуже подобється).

Що для мене Зима ?

Це пора року в якій завжди має бути багато снігу. Звичайно не подобається якщо його нема, і тоді зима дуже сумна – її просто нема.

Я народився зимою. Вона пухнаста як і я буваю, вона холодна як і я буваю, вона кристально чиста, як і я буваю також, вона життєрадісна, як і я буваю також деколи.
В любому випадку те що несе зима мені завжди подобається.
Ось і цього року, природа зробила мені подарок якраз в період мого дня. Не дуже сонячнйи день видався, але ще надіюсь пару буде до кінця зими.

Власного виробництва

Власного виробництва

Суто моє субєктивне бачення, що свято зими вдалось якщо хоча б 1 раз випало достатньо снігу.
Дуже шода, якщо це спричиняє затори чи не дай Боже смерті на дорогах.

Це пора року коли хочется обгорнутись обіймами коханої людини в кріслі, дивлячись у вікно де бурлить завірюха чи виблискує сонце.

Коли ти хочеш пити 🙂 то завжди знайдеться чим втамувати спрагу. Особливо класно це в горах, там дуже чистий сніг. @Yurkovskiy може розказати специфічний рецепт морозива.

Ще мені подобається зима тим що в цей період дуже затишно. Чи ти вдома, чи ти на вулиці чи на роботі. Особливо відчутно на вулиці, коли багацько снігу, мало машин, і дуже-дуже тихо, навіть приглушено. Деколи здається що мені заклало вуха.
Правда якщо завірюха, тоді не дуже затишно, але тоді адреналінно 🙂

Прикольно коли ти з холодного двору де вирує зима, заходиш до себе до дому, і ти realise що тут набагато тепліше, і можна наршті попасти зубом на зуб 🙂

Власного виробництва

Це пора року коли я люблю кататись на лижах, а останнім часом на сноуборді. Це напевно мій один і єдиний вид спорту яким мені подобаєтсья займатись і від нього я хоч якісь дофаміни отримую.

Ну і чомусь мені найгіршим пунктом здається те що зимою купа свят (згодом буде окремий пост до цієї теми). Це дуже гнітить мене. Я б розтянув то по всіх місяцях зими.

PS. Респект тим людям які сумлінно прочищають дороги, доріжки, вулички і стежки.

