Думки про кінець світу мене турбували до 1999-го. Я його боявся, і просто чекав великого “кабум” – вибух тривалості пару секунд, коли ти не відчуваєш нічого, тільки смерть. Але його не сталось, і тоді я зрозумів що це тільки піар. Тепер думки подібного характеру мене не турбують – вони мене дратують і в деякій мірі мені смішно та інтересно. Але інтересно зі сторони психології людського світогляду.

Australia OMG :)

Я достатньо покопирсався в деталях цього мегафакту про кінець світу, і на 100% впевнений, що його не буде ні зараз, ні в найближчому майбутньому. Я більш ніж впевнений, що людям в такі дні треба просто жити, як жили раніше, не робити з цього дня щось особливе.

Але все таки спробую викласти основні свої думки, які мені імпонують, яких я буду притримуватись доки не прийде Ісус 🙂

Релігія мене заставила вірити в Бога, а також в скінченність нашого життя та не дуже зрозуміле наступне існування. І кожен соціальний “кінець світу” давав якраз можливість, щоб всі ці “релігійні трансформації інформації” втілились в реальність. Я не відкидаю раціональне зерно в релігійних догмах про кінець світу, але мені цього мало. Крім Віри я потребую Знання. Я є скептик по натурі і агностик по переконаннях.
Тож я дивуюсь наскільки люди слабкі, що їм потрібна віра в такі смішні речі як “Соціальна інтерпретація кінця світу”. Я зараз кажу про такий кінець, який повсюдно описується людьми, без знаннь про конкретне явище!!!
Це доказує тільки одне, Віра людину може завести не туди, і людина може наробити багато неправильних речей.
Тому @ Keep Calm, Knowledge Is Everything @

Що ж кажуть Психологи і в цому з ними повністю згоден:

  • людям потрібен кінець світу на психологічному рівні, так як вони прагнуть мати певні рамки;
  • людям потрібна ініціалізація будь чого, а також кінець будь чого. Для людей на психологічному рівні “Кінець Світу” такий самий, як народження дітей чи смерть батьків чи власне одруження;
  • люди прагнуть рятувати світ і робити важливі речі на важливих етапах життя. Це звичайно егоцентризм пре через міру, але таке в людях є, і ми його позбутись поки що не можемо;
  • люди хочуть вірити, люди хочуть мати щось одне щоб на нього поскаржитись і звинуватити у всіх прблемах;
  • люди хочуть мати спільного егрегора;
  • бізнесменам потрібен кінець світу, бо вони роблять бізнес на цьому (випускають фільми, постери, продають свічки 🙂 )

Чисто психологічно, кінець світу в нас – кожного разу, коли ми йдемо спати, коли в нас щось болить, коли проблеми в житті, і т.д. Нам і так багато на цій планеті ще треба буде пережити, тому кількість Кінців світу нам треба спрямовувати до мініммуму.
Тому @ Keep Calm and Be Positive @

NASA
ВИ ТІЛЬКИ ЗАДУМАЙТЕСЬ на пару хв. Якщо б був технічно можливий кінець світу, то НАСА вже б давно офіційно про це повідомили. Вони ж навпаки, запевняють що 21го буде такий самий день, як і більшість інших. ЛЮДИ ЧИТАЙТЕ НАСА сайт, і не ведіться на всякі “разводи”, інфо про Нібіру ще не підтверджено.
Раджу почитати: Beyond 2012: Why the World Won’t End

Question (Q): Are there any threats to the Earth in 2012? Many Internet websites say the world will end in December 2012.
Answer (A)The world will not end in 2012. Our planet has been getting along just fine for more than 4 billion years, and credible scientists worldwide know of no threat associated with 2012.

Ви тільки подумайте над цією мега важливою фразою:
“Our planet has been getting along just fine for more than 4 billion years”, крім того що вона мене захоплює красотою англійської мови, вона мені каже дуже правильне рішення: Наша планета – сильна і вже на протязі довгого часу, і я щиро вірю що так і далі буде.

Звичайно зміни будуть: помруть люди, прийдуть нові технології, буде багато чого відкрито інтересного та шокуючого. Але УНІВЕРСУМ буде існувати вічно. Правда це з тої точки зору, що він для нас безкінечний. І якщо фізично, астрономічно ми дазнаємось про скінченність галактик, от тоді буде … кабум … 🙂
Та ні нічого не буде, буде ще цікавіше 🙂

До слова про НАСА, ось як вони пояснюють ті публікації, які в соціумі перекривляються по пару раз – раджу почитати “Has NASA Predicted a ‘Total Blackout’ Due to an ‘Alignment of the Universe’? NO!

Analysis: False. NASA has predicted no such thing. There will be no three-day blackout in December 2012. Indeed, the phrases used above — “total blackout of planet,” “alignment of the universe,” “shift from the current third dimension to zero dimension,” etc. — are not only undefined, but meaningless. It’s pseudo-scientific nonsense.

Що тут ще добавити … Псведо-науковий нонсенс …

Астрономічно, ми завжди будемо мати такі кінці світу як описують астрономи. Це нормально. І бурі і тайфуни це теж нормально – це зачистка популяції людства. Це біологічна підпрограма для успішного виконання Головної програми (життя), яка запущена давно і не зрозуміло за яких обставин і ким (поки що кажуть що Богом).

Тому @ Keep Calm and Be Ready @ 🙂

Календар Майя показує тільки перехід календарного типу. В тому календарі, про який всі говорять, просто нема “30 лютого” абстрактно кажучи. Тому це тільки астрономічний перехід часового простору.
Тому @ Keep Calm and Don’t be Fooled@

Астрологічно цей день нічим дуже не відрізняься від інших. Астрологи кажуть що кожна з планет в гарній позиції між собою, що дає впевненість в стабільності.

21 декабря астрологи обещяют :

Ещё раз хочу всех успокоить: никаких астрологических показателей, указывающих, что 21 декабря 2012 года будет конец света, нет, – рассказал Михаил Чистяков, астролог центра “Аструс”. – Парад планет, который якобы складывается в эти дни, это просто выдумка. Для его осуществления должны соединиться как минимум Юпитер и Сатурн, две планеты-гиганта, а они сейчас вообще в разных секторах неба: Юпитер в Близнецах, а Сатурн в Скорпионе. Остальные планеты тоже их в «парадности» не поддерживают. Так что, расслабьтесь и получайте удовольствие от жизни, а если так уж хочется повеселиться 21 декабря, то кто может вам помешать – веселитесь.

И еще 21 декабря начинается сезон “козерогов”. Начнутся дни рождения у тех, кто родился под этим знаком Зодиака.

Ось дещо і на ангельскій мові: “December 21 2012“.

Тому @ Keep Calm and Be Sagittarius or Capricorn @

Підсумовуючи, хочу звичайно заспокїти всіх, і закликати бути спокійним, і не панікувати.
Більше того, думаю варто всім людям починати думати а не відчувати. Правильні відчуття завжди приходять з правильним розумінням того чи іншого факту.

Якщо і говорити про кінць світу, то я б радий підтримати його, але в тому значенні – що люди мають цілком помінятись, люди мають думати позитивно, люди мають усвідомити що і як на світі побудовано.
Але я сумніваюсь в такому кінці світу, адже сумніваюсь що людство може жити лише Злом чи лише Добром, лише Ненавистю чи тільки Любовю. Все в гармонії, це закон протилежностей, і про це я напишу в наступних статтях.

Про богів я не можу знати ні того, що вони є, ні того, що їх немає, ні як вони виглядають, тому, що багато перешкод знанню: і непевність (предмета), і короткість людського життя
~ Протагор з Абдери (біля 480 — 410 рр. до н. е.)

