Так звані “Висновки року вже майже минулого” в блогосфері дуже популярні. Ну що тут сказати, я теж таке напишу, але в своєму стилі – з мінімумом плагіату та “манкікодінга” але з максимумом особливості.

#підсумкироку

Отож пройдусь по основних пунктах:

Втрати року.
Втратив людину, поряд з якою мав можливість почуватись потрібним, мав можливість соціально, фізично, фізіологічно, ментально відчувати себе “чоловіком”. Шкода що з цим же і втратив друга, з яким можна було поговорити про будь що. Але таке трапляється майже у всіх людей, коли йдеться про відносини.

R.I.P. року:  “King Roc” aka “Martin Dawson” aka “Hawk Dawson”.

Придбання, Покупка, Напряг року.
Врешті решт, вдалось зібрати і гроші і час і можливості щоб придбати житло. Не ідеальне згідно моїх бачень, але як кажуть все ж таки певні фонди, і відчуття свого, власного.

Досягнення року (50/50).
Придбання квартири і кристалізація в роботі – на разі я вже “Senior Web Software Developer”, офіційно за мірками компанії де я працюю.

Мало подрожував: відвідав Чернівці і Львів.
Готелю Буковина в Чернівцях +1 а готелю Гелікону в Львові -1 (і вже не в перший раз).

Подія Року
Я б сказав Вибори, бо дійсно важлива подія, але я на них просто не пішов, бо був тоді в Львові, тому ні.
Але для мене особисто, певний вплив мала подія в житті двох моїх знайомих – їхнє весілля.
Особливе в тому, що весілля було дуже коротке (як і я собі планую) і результатом весілля стала відсутність хорошого друга, дівчини з якою мені вдавалось дружити на протязі багатьох років (це інша втрата ніж та що вище описана). Це дійсно була дружба, і тепер я можу підтвердити що вона існує.

Антиподія року: псевдо “Кінець Світу”, а Євро-2012 мені в одному місці 🙂

Анти-Здоровий вплив року: З допомогою роботи успішно присадив очі, довгий час боровся з різними проблемами, але все ніби зараз стабільно. Окуляри завжди тепер використовую перед монітором.

Ювілей чи визначна дата в моєму житті: I’m not 30 I’m only 29.95 plus tax 🙂

Нові соціальні відкриття: Тролінг, Хіпстери, Котолюби, PSY-ефект.

Зустріч року: Андрій, Світлана (люди які мені точно запамятаються на все життя).

Запустив нарешті цей  блог – найшовся час і buffer overflow думками в голові. Пишу його з певними цілями, які надіюсь в 2013му зможу проаналізувати в позитивному напрямі.

Музика року (не можу щось одне, ну не можу 🙂 ).
Стилі: #dubstep #drumandbass #drumstep #liquidsetp #liquiddnb #trap #chilstep #indi
Виконавці: Nero, Gemini, Subscape, Sub Focus, Seven Lions, Zedd, Netsky, Nelver, Zomboy, Knife Party.
#trance виконавці: A.R.D.I., LTN, Agoria, Jaytech, PROFF, Popof, Guy J, Deadmau5, Andrew Rayel, Juventa.
Інші: Lana Del Rey,
Майже кожен виконавець приніс по пісні року, тому одну я не можу вибрати – вони мені всі намбр 1.

Також сформував підхід до класифікації музичних треків.
Маю сторінку у ВК N! music де викладаю свої вподобання. Сторінка створена суто для себе, але згодом побачив, що іншим людям теж таке може пригодитись. Тому деколи рекламуюсь, але не сильно. Welcome як кажуть …

Музична антиподія: Psy – людина феномен, яка живе за рахунок міліарду лайків його відео.

Involvement року:
Деколи пропоную свої музичні підбірки групі у ВК Inspired.
Завдяки Сергію ака @blogoreader маю нагоду також публікувати свої музичні вподобання у вигляді “псевдо сетів” на сайті Inspired.Com.Ua

Судячи з вище описаного, настрій був різний: від депресійного до НеТакУжеЙПогано-го. Музика завжди баланс робила в сторону опитмістичного.

Імя Року.
Оля. Воно мені найчастіше попадалось на очі і думки з ряду різних причин.

Книг я мало читаю.
Цього року “The 7 Habits Of Highly Effective People”, і то прослухав тільки. pdf
Планую купити укр. книгу “27 регіонів України”.

Фільм року (English only)
New: “The Girl With A Dragon Tattoo [2012]”  tahnks to @polosatik
Like: “Inception” [2010]. Special thanks to @xabarnyk.
Завдяки http://www.filminenglish.ru/ глянув ряд старих фільмів на англ, зокрема “Форест Гамп”, який багато мені радили, і я нарешті найшов час щоб глянути.

Серіал Року: MD House півроку дивився, всі серії на англ. мові. Але от 8 сезон так часу і не найшлось передивитись. Продовжу в 2013му.

Інтернет Мульт проект року: “Mr. Freeman” (RU), “Сказочная Русь” (UA).

Веб-Сайт року: mixcloud + pinterest

Веб-Сервіс року: Google і його аплікухи, особливо Spreadsheet в цьому році мені дуже допомогали.
І ще дуже класна штука цього року появилась в моєму користуванні – “Перехоплювач буферу обміну зображень Скайпом” – дуже вигідно для роботи, дуже економит час.

Серйозно присів на каву, тому можу заявити що для мене це напій року. Правда я вже зменшую обороти.

Слово року.
Хоча їх багато, і вони всі англійські, але слово “Inspired” виділю як слово вживане в багатьох сферах.

Фраза року.
Дуже мене тішить фраза: “I’m So Eggcited :)” як пародія на Excited.

Переконання Року
В деякій мірі розчарувався в роботі, але згодом переконався що роботу таки треба мати, і переконала мене сама ж робота. Там же на роботі переконався, що людей з ідеалістичними поглядами на роботу дуже і дуже мало. Всі дбають про шкурні інтереси – як би то намахати інших людей і щоб самому нічого не робити, але бабоси отримувати.
Нічого кардинального в переонанняхпротягом 2012-го не сталось, ну хіба що я тепер сумніваюсь чи я знаю що таке “Любов”, бо колись я був певний що я знаю.
Загалом, стаю все дедалі більшим агностиком.

Людина року. Не скажу про нових людину, бо якось не памятаю, форбс список мені нічого не каже. Ну хіба Обама, і то сумніваюсь, хоча він перше що спадає на думку.
Я б хотів відмітити тих людей як певним чином на мене повпливали в робочій сфері цього року.
Inspired: Steve Jobs (Apple) RIP, John Resig (JQuery creator), Brendan Eich (Javascript creator).
New: мене людина Jeremy Ashkenas (CofeeScript, Backbone.JS, Underscore.JS creator).
Як бачите українська людино-сфера 🙂 якось оминула мене 🙂 Ну може Тягнибок, але то ще зашвидко бути йому людиною року.

Tweeple року:
Most Tweetable: @Ola_bilo4ka
New: @meusbubbles
Inspired: @Epistahia

Зодіак року: знайшлись 2 Стрільці протилежної статі, з якими як я і догадувався дуже приємно спілкуватись.

Плани на наступний рік? Їх як завжди багато, і якщо чесно – я так далеко не планую. Я рік розбиваю на юзер сторі, які беру із супер беклогу, потім ті сторі, коли приходить їхній спрінт, імплементаю як можу 🙂 Якщо щось стається, проводжу ре-естімейт пріортетів в житті, і таким чином виходить дуже #agile Planning.

Загалом хочеться застабілізуватись на роботі і в особистому житті, здобути якись внутрішній спокій і віднайти задоволення від життя буденного.

PS. Натхнення до статті черпав звідси:

