Досить проста думка мені промайнула сьогодні проходячи по місту. Погода звичайно ніяка, настрою мало є, адже весна, а під ногами болото.  І все ж таки крізь задуманість, і робоче навантаження в голові, мене буквально прострелило.

Україна - Люди

Знаєте як буває, йдеш щось в пів секунди побачиш, а потім йдеш пів дороги і моделюєш всі попередні кроки тої події, щоб скласти всі плюси і мінуси.

Отож ситуація: Якийсь чоловік стояв біля “ларька” і купляв чай. Взяв і викинув використаний пакетик чаю прямо в калюжу, яку нам створили недавні погодні умови.
І мене чогось цей рух, цей момент заставив задуматись. Це при тому що біля “ларька” був смітник, при тому що навколо таке “болото” що і так тошно і при тому що на дворі вже давно не ера динозаврів а соціально обізнаних людей.

Ви спитаєте – чому мене саме це заставило задуматись?
Звичайно такого багато є. Кожен, хто нехтує порядком і не любить чистоту так буде робити і біля своїх “ларьків”. Але ВЛАСНЕ це і підвело мене до думки:

УКРАЇНА – ЛЮДИ, які живуть на планеті Земля в межах географічної території закріпленої під унікальною назвою.

Ми цю карту, цю територію бачимо дуже часто і саме так ми усвідомлюємо  нашу рідну Неньку, нашу Батьківщину загалом. Але рідко задумуємось що ж власне є Україна, який її внутрішній організм, чим вона керується, який в неї зворотній звязок, а також що ж врешті-решт приймає рішення в цьому організмі. Хто вчив ТАУ той мене зрозуміє, чому я так думаю.

І я думаю, що залежно від того як кожна людина живе, як вона привносить (contribution) свою маленьку лепту до добробуту держави так і живе загалом організм під назвою “Україна”.

Не так давно люди дуже критикували владу що вони не зробили “А”, потім найшли причину але вже звинуватили владу відносно “Б”, а потім їм все не сподобалось, і вони вернулись в минуле і згадали владі про “В”, і так завжди…
Я вже не перший раз переконуюсь, що більшість людей не є соціальними організмами. Це егоцентричні особи, які дбають про себе, зараз і вже, і їм далеко байдуже за інших.
Людям завжди щось погано, вони завжди звинувачують когось, як не сусіда по квартирній площадці то власника будинку, як не місцеву владу то головних у владі, як не владу то Бога. І це дивно.

Влада не винна, вона не буде бігати за тим вище згаданим мужчиною і просити його підняти пакетик з калюжі і викинути в мусорник. ЛЮДИНА сама має бути свідомою, це ж логічно !!!!
Хоча в деяких європейських державах слідкують за “окурками цигарок”, за іншими деталями громадського порядку та чистоти. І можливо Наші люди ще не варті такого піклування і “сюсюкання”.

“Українці не можуть ніяк вирости”. Ми живемо на рівні майже відсутнього виховання, ба навіть більше, це нагадує підлітковий максималізм. Коли ти робиш все “на зло іншим”, і аби що твоє “має бути зверху”. Це той момент, коли людина не задумується, не аналізує і не порівнює ні себе ні будь що.

Звичайно мені пригадалась пісня з СССР ери: С чего начинается Родина?

Вона все ж таки має чуть інший мотив та характер ніж мій консерн :), але дуже хочеться мені завершити цей пост словами:

А може вона починається
З пакетиків чаю в калюжі
З цієї дороги болотяної
Яка вже так давно снігом покрита

PS. Рими не шукайте, я не мав такої мети.

 

PS2. “Garbage Way Through Your Consciousness” (дякую @lera_rera за шарінг)

Garbage Way Through Your Consciousness

