От Чому блять так сука стається? 21:58 – я в очікуванні Omnia на A State Of Trance Official by Armin van Buuren @ Denbosh Live відео стрімінг на ютюбі. І тут на тобі цілий день інтернет був, і пропадає. І мусів 10 хв підключатись, перепідключатись, вийобуватись з настройками, згадувати всі матюки які я знаю. ЧОМУ ТАК? Чому інтернет не пропадав тоді коли я був 2 години в місті? Чому таке зло твориться в саме бажані та відповідальні моменти? Чому блять так стається? Чому він цей закон існує? Чому? навіть якщо я куплю супер комп і буду мати супер інтернутпровайдер – цей закон сука підлості все одно блять буде в іншому. ЧОМУ ВІН ІСНУЄ ???? Чому? Хто його робить? Господи – це ж не Ти правда? Це не Ти мене відганяєш від компютера, від прослуховування музики, від насолоди моїх вух. Не Ти? Правда? А хто? Може диявол? Може це той твій ангел падший сука, може то він мені мішає насолоджуватись музикою? Ти ж якось припни його – дай йому по сраці – ти ж ним володієш, чому ти дав йому волю ? ЧОМУ?^в кубі.

murphys_law

Потім звичайно вже Інтернет до ранку не пропадав :))))) СУКА, БЛЯТЬ ну не закон підлості????

Треба буде на досуге почитати :

http://itstechnology.ru/page/shho-take-zakon-pidlosti

http://megasite.in.ua/117746-za-zakonom-pidlosti.html

