Не можу не написати відгук про подію в середовищі твітерян. Хоча подія для мене особисто вже давно не однозначна, але все ж таки за такого роду івентами я ще слідкую і час від часу буваю в реальних умовах на місцях.

#uzhtwevent

Перш за все, про організаторів.
@wedmid, @blogoreader, @vlasvi, сестра Віри твініка якої я не запамятав, та багато інших в Ужгороді хто їм допомагав – ДЯКУЮ. Як кажуть програмісти – таск зроблено з нормальним естімейтом і без багів.
Ці “рєбята”, завжди “в курсе” нового, модерного, популярного і трендового на будь який момент часу. Я дивуюсь звідки в них купа енергії щоб за всім слідкувати. Ну і звичайно радий, що знаю їх давно вже, хоч не так близько як #haluzhnet комюніті але все ж таки.

@BlondBoyUA з модерування справився на відмінно, не запнувся 🙂 Його б комунікаційну харизматичність на кожному нашому політику – було б краще жити всім в Україні.

Оленка Совин ака @chorna_kiwka розказала реальні речі про нереальні фантазії людей, а саме робота і твітер – як поєднати щоб знайти одне в другому. Презентація від Оленки.
Від мене: Думка для роздумів: “Твітер вже не той”

Прокрастинація – психологічний термін, означає схильність особи відкладати на потім, на завтра, на майбутнє неприємні рішення та справи (Вікі). А Петро Нек aka @mpetruccio сказав це слово 30 раз підряд, і не запнувся 🙂 а потім ще розказав трошки філософії.

Родіон Рожковський переконав мене що твітати треба продовжувати, як на укр так і на англ, ну а рос звиняйте не заюзаю енівей.  Я генерую тектсовий контент на 95% десь. Наскільки він якісний, я це собі не ставлю за мету, адже мета в мене аналітична поки що а не фінансова чи піарна.
Не інстаграмив, не інстаграмлю і не буду інстаграмити (не маю контенту “столь прівлєкатєльного” як модернові #луки #перед_дзеркалом і #ноги_зараз).
Не чекінився, не чекінюсь і навряд чи буду – я ж “не малолєтка” (by @wedmid переказуючи слова інших).

Гіперлокальні медіа в принципі тема цікава. Але якщо вона дійсно потрібна. Якщо б я щось таке зробив для свого села, сказали що точно псіханутий. “Нам гної треба возити а ти пургу всяку гониш”.

Перший раз почув таку песимістично-настроєні презентацію-доповідь-роздуми-аналітика про успіхи та досягнуння музичних гурнтів на прикладі гурту Rock-H. Хоча, своєрідно.

Завжди коли слухаю Романа Голубовського ака @golubovsky або читаю будь-яку новину від @Uareview мені завжди соромно за людей. Як я вже писав в минулому пості в себе про фото і текст – люди не хочуть думати, їм легше повірити в брехню, спотворити її так що вже автор не впізнає, і тоді ще емоційно звинувачувати когось (чи людей чи державу), що в нас все так погано. Десь далеко в глибині душі, мені здається що і Релігії виникли так само як UaReview.

Загалом подія як завжди мені подобається, і формат, і доповідачі, і теми. Все цікаво, модерново, актуально. Бажаю організаторам наснаги та побільше активних твітерян, щоб комюніті Ужгорода та і загалом #УкрТві росло не по роках а по твітах (с).

І напевно на наступне афтепаті я таки не прийду. Якщо буде рок, шансон і купа караоке – я краще помру.
Мене не драйвить рок музика, мене вона не заводить, ні під яким градусом. Не переношу шансон і ненавиджу караоке. І все це суто поз-за субєктивних нюансів які я колись мав в цій сфері.
Друге діло #EDM – За секунди з тверезого можу зробитись в пяного.  Готуючи цей пост – слухав дабстеп і драмнбасс, щоб хоч якось реанімуватись :))))

Але то таке, ІМХО в кожного своє, і він має на нього право (с).

PS. Хто не в курсі що то за дивний набір букв #uzhtwevent – http://uzhgorod.twevent.org.ua/

PS2. Добираючись до Ужгорода сформував 2 пости на іПоді в поїзді – думки виявляються там теж можуть генеруватись не погано. То ж не забаром буду паблішити тут.

 

===
Фотки виклав тут: ВК FB

