325345

Я не знаю чи це правильно, але я боюсь отаких методів управління свідомістю.

“MackBook модель с Retina радует наличием HDMI, но огорчает отсутствием отверстия для микрофона, Ehternet и FireWire, которые есть у обычного MacBook Pro с аналогичной диагональю экрана.”

А тепер, як я це бачу…

Епл вже давно бачить що всі на вайфаї, що кабель то вже застаріла хуйня, що нікому того олдскула не треба. Що всі перефирійні дівайси можна вайрлесом конектити.

Вони забрали юсб 2 і поставили новіший 3тій. Так, конектяться обоє, але ж бачите, Епл завжди на крок вперед.

Само собою цифра вже всюди, читав що навіть розєм mini-jack цифра витісняє… Не буде і його, а нахуй нам його? в нас же юсб 10.0 буде!!!

Вони вже зробили крок по збільшенню відеопамяті бо вгасили таку кучу пікселів на матрицю, що бідний проц буде захльобуватись але буде фурикати, що колишня моя кадрова розгортка в ламповому телевізорі з частотою 50Гц… і близько не лежала. Це прогрес сука, точно він ….

Трясця, куди я втикну свій Самсунг прінтер на ЛПТ порті? Куди мені його грамотно викинути?
Сука ну оце мене блять харить, не встигнеш купити одне, як індустрія тебе просто вбиває іншим – купуй блять нове, ліпше, швидше, сексуальніше, йоб вашу мать …. допоки то буде рости? коли воно всьо здохне? або хоч зафрізається на якомусь рівні… Чому воно не якось так щоб основа не мінялась, але на базі того що вже є робилось нове чи похідне… хз.. теж з ряду мрій.

І саме дивніше – я на це ловлюсь!!!, я мушу шукати бабоси щоб купити новий дівайс, бо ж всьо, ти вже не повноцінний якщо в тебе надгризеного чогось немає в житті. Бо ж блін інакше за пару років очікування харда взагалі морально застаріє…. Я хз як би то було ідеально, але поточний момент мене харить.

І так само блять як з пластиковими бутилками – Генерити нові дівайсти людство найшло методи, а як переобляти то коли вони вже морально устаріли – ще я методик не бачив.
Було б не погано, якщо мак бук 2013го року десь так в 2015 році можна буде здати і безплатно отримати нову версію. Але ж де… сука, де ті бізнесмени, захочуть такого убитку…. Їм би ж людей тільки пити кров да радуватись що вони такі “сіпер-піпер” як Микола Янович каже.

Все виглядає ніби ось воно – ідеальне, найкраще, най-най … Але ж воно не так… І все ж таки бажання ідеалу форсує людей в обидві сторони. А цей тип думок в мене в голові поки що повністю mess-y.

Ехххх… не в цю я добу народився, цей швидкий темп техногенного життя мене угнітає.. і мене це дійсно задіває… і нічого не лишається як здатись цій спокусі…

Мені продукція Епл нагадує повію – людина якщо вже зривається, то вона вже гріховна постійно. Ти розумієш що то зло, але тебе тяне, ти вже підвладний, ти вже не маєш опору, ти вже не маєш нічого.

Нахлинуло в результаті читання ревюхи:
http://www.ixbt.com/td/macbook-pro-retina-13.shtml

Також порився і про таке:
http://esotericnews.ru/nadkusannoe-yabloko-na-logotipe-apple.html

http://appleinsider.ru/eto-interesno/tajny-nadkusannogo-yabloka-chast-3-okkultizm.html

http://appleinsider.ru/video/sekrety-superbrendov-apple.html

