Мав відпустку. Завершилась. Ось і добре. Тепер до роботи. Але спочатку, дечим поділюсь.

V_as_Cloud_Effect

Інтернет-залежності нема. Я це провірив. Жити можна оффлайн. Але, світогляд міняється. Звички, думки, методики сприйняття світу міняються.

Якось крок за кроком, я робив фото, і згадував свою фразу в “інтернетах” – в мене нема контенту, щоб інстаграмити. І ще додавав опис, який би міг контент бути – текстовий. А потім коли робив ці фото, моментально ловив себе на думці: так ось же контент, чим не унікальний, ніби не пафосний, трошки саркастичний та скептичний, зовсім трошки мімішний або й зовсім ні. 🙂

Перше що мені попалось – потужні кристали давноскамянілих дощок. Вони пережили багато років, і тепер їм час бути запамятованими на фото. Можливо дехто і вгадає що це, а може й ні, але імхо – контент 🙂

SAMSUNG

Потім я згадав пафосні фото лісових ягід, які так гарно викладались в соціалках, так би мовити закликаючи зїсти їх. Я ось теж вирішив зазнимкувати пару таких, але своєрідних.

P1190730ом-ном-ном 🙂

P1190738

Доречі про ягоди.
Цього року я бачу був урожайний на цю смакоту. Вже скільки років я маю нагоду їздити по трасі Франик-Надвірна, і аж цього року біля Переросля-Тарновиці купа народу по городах збирали червоні ягоди. Крім того в мене в селі, ягоди почали рости в тих місцях де б ніхто і не подумав. Якись Ягідний бум-2013.

Потім як завжди 2-ий раз на рік, наша єдина жіноча представниця котів в мене в будинку в селі, принесла подарки.

P1190695Look:

P1190704

А одного вечора йшов я по дорозі, і натрапив на таке чудо:

SAMSUNG

А ще я мав змогу переглянути Господарскі книги з сільради років 1948-1966, де крім цікавих речей для мого генеалогічного дослідження, я ще натрапив на дещо, що заставить Українців, та українофобів задуматись.

P1190668

Якщо уважно придивитись, то в рядку навпроти голови сімї певного господарства часто зустрічається допис “Виїха(в|ла) на Україну” (наголос на “а”). І це 1950 рік – часи коли починались колгоспи, і людей примусово заставляли виїзжати куди як (Одеса, Запоріжжя та інші регіони сучасної Східної України). Вони туди приїжали, а їхні речі мали приїхати за ними іншим поїздом. Але так і не прибували. І люди просто пропадали там. Але ж скільки смутку власне в цьому виразі. Перед очима пробігла вся історія України:

  • Як боролись українці за вільну Україну в середині УРСР;
  • Як помирали за ОУН/УПА та як сприймали бандерівців самі ж західно-українці;
  • Як потім же їх знищували та оббріхували;
  • Як на Заході України в той час були ще залишки ополячення, але й ніякого “українства” там не чулось. “УкрАїна” – була на Сході, навіть не зважаючи на георафічні межі УРСР;
  •  І сам вираз “на Україну” думаю поріже вуха багатьом, адже всі так боряться за правильне посилання “на” чи пак “до” України чи “в” Україну.

Це не історія, яка написана в книжках, це біль народний, який памятається віками. Біль, який зумовлює таку різнобічність думок в сучасному “Українстві”.

Відпустка це не тільки море, бікіні, секс, і засмага. Відпустка може бути різною. Відпускаючись від роботи, хочеться займатись тим, що тобі подобається в житті. Не постійно одним і тим самим на морі, а чимось іншим, чимось кардинально іншим, і таким щоб заставляло думати, обмірковувати життя, щоб можна зупинитись на мить, і осягнути всю велич існування.

І хай V – також значить Victory. Перемогу над всім, що в нас в житті трапляється. І нехай в нас завжди буде багато сил, щоб ми могли зустріти та побороти всі труднощі нашого мурашиного існування на цьому круглому “бальончику” під назвою “Земля”. 🙂

96025000-21

