P1200134

Спочатку було Зелене лого яке створено Лєніном. Потім я побачив Багато зеленої природи в Дубно, що не може не тішити людське око. А завершальним в цьому Зеленому зговорі були “Зелені свята”.

Власне це я про #DubnoTwEvent 2013 @DUBNO організований українкою Номер 1 – @Ola_bilo4kaпереможниця The Bobs в номінації “Найкращий мікроблог українською”. 

Сімя Супрунів активно долучилась до організації івенту, і їм всім гарно вдалось поєднати речі, які здавались мені на перший погляд зовсім не поєднувані. Так чи інакше все стало єдиним цілим івенту, обєднуючим елементом, єдиною сімєю, основою для фонової підтримки доповідей на тему “Сімя та Інтернет“. І зразу ж скажу, я не очікував такого результату. Я десь думав що прийдуть твітеряни затролять всіх і вся. Але ж ні. Вийшли досить непогані обговорення, новинки, думки …

Але давайте по порядку, як завжди в будь яких ситуаціях, я стараюсь брати щось для себе, робити правильні висновки та ставити правильні питання собі та формувати задачі по “життію”. Хочу поділитись думками, які в мене викликав вище згаданий івент.

Дубно наше всьо.
Успішно добравшись в “мега зручному автобусі” з Франика до Дубно, першим що я зробив, це віднайшов готель “Дубно”. Цікаво вийшло, що вже біля готелю, вечером я не замітив напису на будові, і на мить я за сумнівався чи в той готель я попав. Причина сумніву була кількість точок готелю Дубно на гугл мапі. Але все ж таки все гуд. Попав туди куди треба. Остаточно побив мої сумніви @wedmid коли в режимі телефонного дзвінку а також з всепожираючим тролінгом сказав мені сакральну “вєсчь”:

“Це ж Дубно, тут не може бути ще одного готелю з назвою Дубно”.

Вельми потішило, що якість готелю в %-ній більшості кращий за один із готелів Києва. Дуже хотілось зачекінитись і написати в foursqaure. Але віфі в них не було на жаль, або я погано копав 🙂

“Одну Білочку відвезли в Львів, а ця лишилась тут” (с) Гід по замку.
Ще одним приємним шоком, мені як “фанату особливих Білочок” була присутність живої Білочки на території Дубенського замку. Ось кусочок відео про її шалені і в деякій мірі хаотичні мувменти:

Як висновок: Правильно вибраний нікнейм може кардинально повпливати на успіх всього життя.

Собаки
Можливо я не в курсі чи були подібні івенти, але я побував на першому в свому роді івенті, де брали участь також і твітеряни собаки – і це не офіційна #твіпара івенту:

Нікі P1190896

і Лоренц ака @Lorenz_pes P1200066

Це щось з роду мені “ще не” або “вже не” зрозуміло. Але “факт залишається упертим”. Ось момент часу, коли головними доповідачами на івенті були саме собаки 🙂

P1190887

Доповіді

@F0REL ще раз мені нагадала і переконала, що сайти треба робити по UX правилам, та ще й не тільки для зрячих, а й з вадами. І дбати в першу чергу не про бізнес та шкурні інтереси, а про людей, про користувачів сайту. Мені дуже імпонує ця думка, цей напрям робіт в Інтернеті, адже всім відомо що сайт зараз зробити може кожен ламер який вміє тицяти кнопку “Сделять мне всьо”. Але не кожен підходить до розробки сайтів, як дійсно до речей, які полегшують життя іншим; речей, які дають шанси на існування загалом як частинка соціуму.

@V_Tsyganiuk нагадав і закарбував мені остаточно річ про тайм менеджмент. “Сів на 5 хвилин а просидів 3 години”. Так багато цікавих, серйозних, політичних, громадських речей є в житті соціуму, яким варто займатись, а нам тільки коте і тролінг в голові. Тратиться час, на далеко не корисні речі. І звичайно хочеться щоб було побільше таких свідомих інтернет-орієнтованих людей, щоб вони могли привносити реалізму в цей захмарний утопічний місцями Інтернет.

@Rusfetische Розказав теж реальні речі, які мені нагадали мої відносини з татом (з мамою легше :)). Людина, яка далеко за межею розуміння інтернету та всіх його речей. Але в нього є я, і він завжди знає, що я можу щось пошукати в Інтернеті, і нам цього більш ніж достатньо. Думаю більш вартим є те, що батьки довіряли своїм дітям, і щоб в них не було манії чи фобії провіряти “а як там моя дитина живе, чи вона щось їла.. і тд тп.”

@Ola_bilo4ka в котре мене переконує мене все таки підтримувати блог на родинну тему. В моєму випадку це блог по моєму генеалогічному дослідженню. Але якщо дослідження ще йдуть, то от блог підтримувати часу зовсім на вистачає.

@temno4ka гарно розклала все по поличках, і дала зрозуміти що Інтернет може бути гарним інструментом в плануванні сімейного бюджету. Я б ще додав, що коли в сімї і без інтернету злагода, то з ним взагалі ідилія. Зацікавив мене чекліст їди, яку треба купити, щоб раціонально витрачати кошти, і реально було що їсти в хаті. Ну і звичайно правило інтернету:

Дітей навчити, батькам допомогти, чоловіка понять и простить.

@Olli_Perekhrest розказала про відносини з батьками які ще можуть зрозуміти що таке твітер. Теж замітив те що Оллі каже, що на івенті не було бажання великого твітати, чи лізти в інтернет. Не то щоб не було, але й “не дерся на стінку”. І це добре, отже тематика івенту вийшло успішно імплементованою. Всьо по трошки.

@wedmid згадав пару моментів з мого життя, які і мені зустрічались. Я їх певним чином оформляю в блозі тут, а деякі ще в драфті, чекають ще контенту. Як завжди цікаво те, що все відносно, і що всі люди міряють своїми мірками.  І це доказ, що люди майже ніколи не узагальнюють, а також не є detail-oriented.

Fun
Що що а твітеряни це вміють. Навіть більше скажу – думаю десь 60% правда вийде. Маєш почуття гумору, вмієш жартувати, вмієш тролити, вмієш саркастично тролити – ти наш, ти свій. Власне не похвалюсь вище переліченим, але й не прагну чогось досягнути в цьому напрямі.

Але завжди тішить що не перевелись ще на Україні козаки сміхуни 🙂 Жарти виростають щосекунди. Ось приклад 3-секундного жарту “Петро сохне за Олею”:

P1190984

@tdyoma & @Olli_Perekhrest

А ось пару моментів часу, як твітеряни створюють всім відомі гіфки 🙂

Ну і як фан без конкурсів: @tdyoma, @Olli_Perekhrest,@ulvic, @F0REL, @Petro_Kryvyi вгадують твіти інших твітерян. Як зміг так зняв, то ж звеняйте:

Талант. Робота. #Успєх 🙂
І все про цей витвір мистецтва by @Ger_Lenin and @mika_mira:

#yspeh

Це щось, я просто шокований 🙂

Історія.
Вже тільки зайшовши в замок, в мене перед очима пройшла визвольна війна 1650-их роках (побачив багато портретів та тексту). Потім на території замку побачив оцей дерев’яний постамент (навіть 2):

P1190824

Може він і не старий як мені здалось, але виконано якісно – Ефект бажання взнати по більше історії здійснився 🙂 І далі не могло бути гірше – далі були тури по замку з провідником а також тур до Тараканівського форту. Історії набрався достатньо: як і про козаків, в яких проскакує не національна мова, так і про ЮНЕСКО, яким пофігу Україна з її українством; як і про фанатичне захоплення методами тортур в минулому так і військовими спорудами часів війни; як і про історичні державні справи так і про гульбанство та розпусту тодішніх можновладців.
Все це дало мені ще більше впевненості в несприйнятті виразу “Мета виправдовує засоби”, та в тому, що пацифізм як і колись так і тепер це щось на рівні ефемерності. (Це відкрита для мене тема, і я ще неодмінно про це напишу).

На питання гіда по форту “Як вам форт? Не бачу восторгу?”, дуже хотілось відповісти: “Який тут восторг, тут люди помирали за чиїсь політичні, соціальні ідеології, тут вбивали людей – живих організмів Бога нашого Творця. А ви б. питаєте де восторг …” ІМХО – військова тематика мене не цікавить, і я не вважаю що досягненням людства в сфері вбивства чи так “званого захисту” можна пишатись.

Як би я не писав, але мені подобається історія, але її я розглядаю як ресурс для думок про майбутнє, про те, які висновки нам треба робити. І дуже поважаю людей, які дбають про історію, про те щоб вона не пропала безслідно в темних лісах нашої Планети.

Але куліш їсти куди приємніше ніж згадувати песимістичну історію.

P1200132

І на звершення.

На WWDC2013 була популярна фраза в кінці кожної частини типу “і це iOS7, і це Maverics, і це Fidner, і це Macbook air” і так далі, і головне з подихом завершеності та усвідомлення потужності в цих словах. Ось я готуючи цей пост щось захотів також це сказати.

And This Is #DubnoTwEvent …

P1190960_i

PS1 Фотки закинув всюди де маю акаунти, так що “до кольору – до вибору”:

Picasa aka G+Flickr, Facebook, Vkontakte

“Настоятєльно” звертаю вашу увагу на звіти інших твітерян:

Тиць раз by @Olli_Perekhrest

Тиць два by @tdyoma

PS2. А хтось знав про Борщовик Сосновського?

P1200087

PS3. Азіров теж відвідав Дубно, але от коли – не відомо 🙂

783692029

PS4. Ще парочку футуриcтичних думок.

Рік 2023 – 10 років по ДубноТвЕвенту. Твітеряни збираються в Дубно, вже зі своїми сімями на всіх рівнях (люди, коте, собаки, та інші таракани життя людського). Відбуваються неймовірні екскурси в історію того як колись розвивався інтернет і як повпливало це на формування сімей всіх твітерян. Навіть собаки вже з вживленими Гугл лінзами стереобачення, і всі мають змогу фоловитись, твітати і шарити інфо силою думки. Побачив невідому людину, зразу випадає її профіль, зиркнув на дівчину незнайомку, всі її приховані якості видно. Поки говориш з людино, на рівні підсвідомості вже закачується контент з її профіля в свідомість людини. І коли люди починають говорити, то дійсно починають розіміти інших людей “з одного слова”. #ГалУжНет досягнув Марсу. Продажі ГалУжМеду перевершили всі бізнесплани та очікування інвесторів. І все це дякуючи Рясному 🙂

