Я б назвав пост так: “Why Do I Have To Have Such A Weird Dream?” але тому що це задовго та ще й на англійській, то я вирішив скоротити.

13-Interesting-Facts-about-Dreams-bubbles

Сниться мені що я на подвірї, де тепер живе мій тато, будинок на беріжку, і таке враження що будинку вже нема, і на його місці розвалини, і куски стін тільки лишились. Таке враження що хату розбомбило, і це все що лишилось від неї.

Поміж тих розвалин я десь мав крісло і ноутбук, і з кимось я говорю по скайпу, таке враження що з сестрою, хоча розмова в стилі мітінгу чи конференції з клієнтом. Перерву робили на 2 хв. І ось в одну із таких перерв, я підняв голову і дивився у вікно (власне то кусок стіни висотою пів метра десь, але я знаю там було вікно).

І тут я починаю бачити Брюса Віліса, ну як завжди з сигарою і задуманий. погляд. Він ніби перед вікном, ніби на рівні зі мною по відношенню землі (але то фейк, бо там низина по географії, і тому виходило ніби він в повітрі стоїть). Я не довго думаючи, перступаю стіну, типу лізу через вікно 🙂 І до нього йду, і кажу: Hi Bruce, how are you? How are you doing these days? Він теж не довго думаючи: I’m ok, thanks. Do you have Jack Daniels out there? А я йому: Umm, not sure, my father don’t drink such a great stuff, but let me check out with him… І тільки я типу відходжу від нього, він за мить буквально на пару метрів вліво, але то вже не він а … Jack Nicholson.

А цей теж як завжди в своєму крейзі стилі: з розтріпаними патлами, демонічний, в піжамі. В стилі як ото він зіграв в кіно де він мав багато жінок, починає мені розказувати про свої трабли, ну мол що не може він любити одну жінку, одної йому мало, і він ніяк не може зупинитись … І то всьо на англійській мові. А потім … каже – “Дивись на оті копиці, як же гарно вони складені. Не пластами сіно, а всі стебла гарно розпушені” … Я був в шоці ( так, там в сні), бо про копиці міг розказувати мій тато, бо то діло любить і звертає увагу як люди їх гарно складають.

А потім задзвонив телефон, і підсвідомість моя виключилась.

Це вже другий сон відколи я, в якому я бачу як люди міняються від особи до особи і вже певно сотий сон про квартири, будинки і подібне в цьому напрямі.

Висновок:

  • Не треба було вчора довго спілкуватись в скайпі з Клієнтом з штатів (а зараз мушу йти деплоїти баг фікси на продакшн).
  • Треба подзвонити татові (вже більше як місяць з ним не говорив).

На “подумати”:

If you dream about some particular subject it is not often that the dream is about that. Dreams speak in a deeply symbolic language. Whatever symbol your dream picks on it is most unlikely to be a symbol for itself.

В цьому виразі я переконався вже давно, особливо після того як приснились дві змії, а на наступний день я дивився дві темнющі квартири. Це був шок – розуміння абстрактних снів, дуже цікава штука.

Anylyze dreams ....

