tw9000_1Так, це мій 9000-ний твіт і я вирішив про нього написати більше ніж 140 букв.

Не буде зайвим нагадати, що 16 квітня мені стукнуло 4 рочки в Твітері 🙂

Якщо придивитись до сертифікату 🙂 там пише, що godfather  @arminvanbuuren 🙂

На днях я просто як завжди писав, твітав, слухав музику, і не замітив як 9000 твітів досягнув.

Був дуже радий, що тематика твіта була в тій сфері, яка мене і принесла в твітер, це музика.

І це магія, це #твімагія, та що я приховую – THIS IS SICK MAGIC 🙂

Трек Арміна “Intense” дійсно заслуговує бути обєктом мого 9000-го твіту. Ви тільки послухайте, це #Goosebumps (на нашу мову – мурашки по тілу). Ця робота містить семпли трансу, дабстепу і магічної скрипки на початку. Це щось з чимось !!!

Full (Extended) Version with Intro:

Short (Radio, Album) version [Official Preview]:

Album:
http://www.beatport.com/release/intense-extended-versions/1078202

