Якось випадково прийшов до думки, що я вже набрався, заразився, і мені важко підбирати нормальні слова в звичному спілкуванні. На днях слово “хвалити” шукав в голові десь 5 секунд. На думці все крутилось “recognition” тільки.
sleng2
Тож вирішив сам поглянути очима простого юзера (ой вибачте – користувача), як він бачить і чує все що вилітає від мене.
  • Мені треба зафрізати техед (THEAD) і зробити скролабл тбаді тільки.
  • Вюшка зренджерена, або вюшка яка зрендерилась.
  • Візьми ті стрінги і трімни їх по краях. $.trim(” Hello “)
  • Цей дропдаун має бути клікабельний.
  • Лінка на ту пейджу має мати дефолтний хреф #
  • Коли інпути провалідовані, то сабмітай форму
  • Пофіксай баг. Ці баги не фіксаються. Був баг вийшла фічя. Баг самопофіксався. Баг-полтергейст (то є то нема).
  • Постав брейкпойнти і задебаж.
  • Інспектни елемент бАтона.
  • Кільни процес
  • Зашарь ноледж. Давай замутим ноледж шарінг по проекту.
  • Зроби чекаут коду, потім збілдай проект.
  • Ти поревював весь код перед комітом? Провірь всі рули згідно коуд конвеншина.
  • ПрочЕкай всі Айтеми в списку.
  • Дропни конекшн до бази даних, бо аплікуха вроді закешила після солара. Треба рестартнути і солр.
  • Аплікуха працює тільки з залогіненими юзерами.
  • Сорі я зараз бізі, в мене кол. Я зараз на мітінгу з кастомером. Маю діскашн по поточному спрінту.
  • Альтабнись.
  • контролшіфтте (Ctrl+Shift+T)
  • Постав велью по дефолту. Що буде по дефолту якщо я  клікну на кнопку?
  • Напиши мітінг мінитс, і добав в сісі всіх стейкхолдерів.
  • Лейаут веб морди візьми з пеездешки.
Зараз не пригадаю інші, та й маринувати пост в драфті не хочу, хай йде в світ. Версія 2 буде точно 🙂
Пару фото, які найшлись про сленг:
sleng1
Ось, гарна дуже ілюстрація, як люди можуть спілкуватись в повсякденному житті:
Special thanks to @TarasKovalchuk for sharing this awesome image 🙂
cKeSpjLzH8A
І на останок, з ізюминкою :
skitched-20121004-120502
