Якось так випадково вирішив переключитись на англійську мову в інтернеті, в чатах, в скайпі – виключив укр розкладку (російська давно відключена, вона мені useless). І знаєте, це гарно, це спокійно, це без нервів. Гарна мова, мені подобається. Нема тобі кирилиці, нема тобі глюків, траблів на комп’ютерному рівні. Тиждень пройшов добре.

logo-ew1

Так, була потреба в мене погуглити щось. Але я шукаю інформацію 90% на англ мові. Мені не потрібна укр чи рос мова. Весь контент, який дійсно актуальний – весь на англ мові.
Так, були люди які не розуміли англ мови, я тоді писав на трансліті.
Був здивований, що я почав писати племіннику, на англ, а він автоматично почав відповідати так само. Це респєкт і успєх 🙂

Якщо ж копнути глибше, то я скажу таке – багато чую як люди ниють що не можуть вивчити англійську мову.
Багато людей на роботі, звинувачують ІТ сферу, що треба знати англ мову. Але бля, ти хочеш мати гарні гроші, мати гарний успіх в роботі, і хочеш отримати це без англ мови – Вібачій – такого не може бути.

Я ж вивчив англ мову давно, і використовую її постійно, всюди, і мені вона дуже подобається. Так, я її не знаю ідеально, але мене це ще більше мотивує. Я вчу її постійно, я говорю нею постійно, я думаю на ній, в мене в телефоні англ мова від початку віків. Я слухаю тільки англ музику, я дивлюсь тільки англ фільми. Я роблю нотатки в блокнотах англ реченнями. А коли пишу на укр мові, то половину букв англійські. Моя робота накладає певні шаблони поведінки, але я ніяк не можу погодитись, що це поганий шаблон – знати і хотіти знати англ мову.

І як висновок – вивчити англ мову можна ідеально тоді, коли ти повсюдно її використовуєш.

Не так давно я написав пост про сленг в моєму житті, моєму як програміста. І ось щоя подумав сьогодні для себе.
Якщо:

  • в літературі сленг пробігає, що я більш ніж впевнений надає ізюминки творам письменників;
  • в популярні музиці пробігають слова які гарно римуються з українськими словами;
  • політичні діячі вживають сленг “юзать”, “ок”, “меседжи”, “колаборація”, “прайм-тайм” і тд.

то від тепер я ще один і вже останній раз собі підтверджую – я буду говорити на англійській, я буду форсати людей щоб теж говорили і думали, і я більш ніж впевнений, що це аж ніяк не має впливати і я думаю не впливає на національну мову, на патріотичність, і особливо на дружбу між людьми.

Ще трошки, і я пост про авторитет напишу. Тож і вважаю, що знання на мовному поприщі, вміння та бажання людини спілкуватись, чатитись на англ мові викликають в мене дуже велике відчуття авторитету такої людини. Ще раз переконався, що мені дуже імпонують люди які так само passinated відносяться до англ мови. Дуже втішений, що є в мене такі знайомі.

Chalkboard1

