Що потрібно Україні сьогодні?

під таким гаслом-питанням проходив ТЕДекс в Івано-Франківську.

Деталі програми заходу тут. А далі я про свої враження.

P1200911

Перш за все, мені було цікаво побачити знайомих твітерян, адже я знав вони там будуть, вони завжди є там, де є новітні технології, інновації та інтернет. Їх так багато, і вони всі такі класні, що я не буду перелічувати всіх, це свого роду #твісімя, яка все про всіх знає, або догадується.

Що ж до виступів.

Очікував що перший доповідач все таки не піддасться спокусі бути політичним. Та марні були мої надії. Хоча яскрава думка пробігла – “Україна має мінятись з середини, починаючи з самих людей”. Власне про таку думку я вже пару раз писав: тут і тут і тут. І цілком погоджуюсь, Україну ніхто не збудує як сам народ. Влада ніщо – Народ все.

Наступним був мій колишній співробітник, а ще й колишній мій вчитель 🙂 Що тут добавити – я в курсі того що він розказував, адже варюсь в ІТ сфері. Мало хто знає, що я беру маленьку але участь в групі IFITS. На днях ми будемо мати наступну зустріч, і постараємось показати пару цікавих речей теперішнім студентам – майбутнім працівникам ІТ сфери.
Правда цікавий момент вийшов в кулуарах – багато знайомих розказують, що хотіли б працювати, та в ІТ компаніях дуже жосткий відбір, вимоги знань та англ мови далеко не Джуніора. Тож я задався питанням – то в нас нехватка кадрів, чи не бажання їх вчити, якщо вони повністю нулячі ? 🙂 Поки що відкрите питання для мене.

Виступ гостів з Яремча явно всім сподобався, колоритні фрази про “віходок” полонили всіх присутніх. Але з тонким підтекстом, там зачепились дійсно актуальні теми про те як розвивати місто в майбутньому, які новітні підходи можуть бути використані, яку реакцію очікувати від соціуму.

Що я можу сказати впевнено, прикрасою заходу став виступ журналістки яка офіціяльно вийшла з лещат до свободи, і тепер вільно говорить про громадське мовлення. Крім того, що в неї неймовірно гарна спідничка 🙂 то її виступ я б поставив на рівні з виступами американських доповідачів. Вона закликала робити вибір, якщо вибору навіть не має, але робити вибір власноруч, так би мовити самоорганізація духу, самомотивація, селфменеджмент. Актуально, доречно, inspired 🙂

Дійсно, треба будувати – як сказав наступний доповідач з Львова про своє місто “яким він керує і будує”. Сподобались фрази: “Ми не знали що то складно робиться, ми взяли і зробили”. Це дійсно варте уваги.

І на завершення ми мали можливість послухати пару нотаток з досвіду людини з області юриспруденції. Що цікаво – збільшується цікавість соціуму до EQ, що в ІТ компаніях вже давно культивується.

В перервах між доповідями, були відео матеріали, на англ мові. Шкода їх було дуже мало 🙂
Кого зацікавить більше, то я ряд відео матеріалів, які можуть відкрити більш детальнішу картину TEDx конференцій

TEDx_logo_sydney_022309

http://tedxtalks.ted.com

http://tedxtalks.ted.com/browse/talks-by-language/english

А тут [Picasa] і тут [Flickr] (копія) трошки фоток.

Дякую всім за компанію 🙂

