Такий твіт мене зовсім не образив. Я не ображаюсь, це по-перше, а по-друге … “тут Астапа панєсло” … 🙂

77d7863a026efe505a2de70b4fb92131

@zhyrbunka чому я маю старіти? І не слухати те що мені подобалось з глибини душі, зараз подобається, і дай Боже щоб в 70 років я ще слухав #dnb 🙂 ну або хоча б #chilstep.
Мені цікаво молоде, мені цікаве нове, новітнє, модерне. Чому я маю ставити себе в кайдани вікових обмежень. Навіть зараз коли пишу, я слухаю “Oliver Smith – New Dawn (Sunny Lax Remix)” і що? Класний трек, мені цікаво. Моїм одноліткам зараз цікаво інше, я туди не поспішаю. Але холд он, давай розберемось по порядку 🙂

Багато речей в житті я роблю як дуже дорослий, ще в дитинстві я мав багато коментарів в сторону моїх психологічно-філософських-релігійних висловлювань. В часи коледжу та університету, думки були не дуже сформовані. Але з часом назбирався досвід, і я почав думати, все більше осмислювати, як кажуть пізнавати цей світ, розуміти що в ньому не все так просто.

Отож це одна сторона медалі. Але з іншого боку, чому я маю старіти саме так як старіють всі інші: армія, одруження, діти, робота, пенсія, смерть… це ж не цікаво. Я хочу щоб життя було цікаве. А цікаве воно тоді коли людина займається тим що їй подобається (My Life Likes post coming soon 🙂 ) і це приносить їй радість від життя. Я б сказав варто жити хоча б заради того щоб було з чого посміятись 🙂

Чим погано бути зацікавленим життям молоді, ну хоча б в малій області такій як музика  та сленг? Не бачу в цьому нічого поганого. Багато старших людей бачу як вони одягаються по-молодіжному, спілкуються з молодими людьми, і всім цікаво.

Ще є такі собі люди які завжди рухаються, люди які молоді в подорожах. Дуже надихають старі пари, які з рюкзачками, за руку йдуть по місту, і в очах видно позитив, гармонію, і цілком спокійне усвідомлення фізичної старості, але аж ніяк не сум що чай ідей, і скоро смерть. В тих очах так багато життя, що не кожен молодий має так багато.

Отож загалом шаблон молодого духу в старшому тілі дуже позитивний шаблон життя. Чому б його не притримуватись.
Уявіть собі старого програміста в 90 років, який їздить по Європі і фоткає все щоб бачить і закидає в твіттер ну і може вже і в Інстаграм :)))) Саме тоді, коли життя буде здавати оберти, можна якраз відпочивати 🙂 А зараз ще не пора 🙂

Інша сторона медалі – Як лишатись молодим, навіть якщо вже багато років. Наведу пару прикладів, які завжди мене надихають.

Був в мене вуйко. Він завжди був позитивним, завжди добре відносився до людей. Любив звичайно горілку, але якось в нього це виходило легше ніж в інших його братів. І вже навіть при старості, жартував з родичами, піджартовував з дочки, яка за ним доглядала, і взагалі скільки я його памятаю, ніколи поганого слова не говорив. Як би не фізична старість, і хвороби, думаю він би дотянув ще більше років.

Йду я по дорозі, вітаюсь з своїм трохи далеким але сусідом. Він приганяє корів з пасовиська. Кажу йому – “Ну що попасли?”. А він мені відповідає: “Я ні, але корови попасли :)”. Давно знаю чого чоловічка, завжди позитивний, завжди привітний, завжди цікаво щось розказує. Пройшов буквально пару метрів, інший сусід, вже видно що постарів, вже видно що піддався чарам алкоголю, і явно виглядає старшим ніж попередній сусід, хоча по роках вони напевно близькі.

Для мене це ще просто, я слухаю музику (зараз: Mat Zo – Lucid Dreams (Original Mix) ), спілкуюсь і пишу тільки на англійській мові, дивлюсь фільми тільки на англ мові, стараюсь одягатись молодіжно, але і не забувати скільки мені років. Я також жартую над собою, завжди критично ставлюсь до себе. І навіть важливі ювілєї (про один із яких я вже писав) ніколи не хочу святкувати аж так щоб мати відчуття що час пройшов.
А взагалі я б хотів щоб поняття часу не було (це одна із моїх утопічних історій, які чекають мого натхнення щоб написати).
І звичайно ідеальний кейс, коли поряд є людина, яка розділяє такі погляди, адже тоді по всіх законах фізики, має бути вибух “пазітіфу” 🙂

I’m Not Getting Old – I’m Getting Better
– Я не старію, я просто стаю кращим

😛

