Довго готував цей пост, бо так багато хочу сказати, і все хочу помістити в 1 пост. Але то довго вже тягнеться, тож напишу як є на думці. Про Музику і про Мене з музикою.

f46860c895ca37cfb56de5cd00d27377

Зразу хочу відмітити, що буде йтись про електронну музику, не класичну, не традиційну автентичну, не популярну в більшості моїх знайомих, її ще звуть #EDM – Electronic Dance Music.

love_electronic_music_stromtherapie1Але давайте спочатку. Це буде свого роду історія, погляд в минуле з аналізом і висновками, з думками і відчуттями.

CASETTEБув час, я слухав касети на магнітофонах “Карпати” і “Весна”.
То були часи, коли я прослухав твори Буланової Тані, Віки Циганової, Ірини Алегрової та багато інших, які в той час слухало покоління моєї старшої сестри та двоюрідного брата. Але це було свого роду “пасивне куріння” :).

vinyl-wallpaper-2Вже точно не пригадую коли, але щось цікаве, серйозне почалось з “Вологди” :).
Ще будучи малим десь в років 7-9, в мене була радіола Серенада-306
Я там і радіо слухав і деколи пластинки, які в часи СРСР були дуже популярні.
І якось випадково мені на руки попала робота білорусів “Песняри” про Вологду.
Крім того що ця пісня мене тоді тішила якось, своїм смішним голосом, то я ще добрався до програвача і відкрив для себе SCRATCH ефект. Тут більше деталей.

Потім була школа, 8-9 класи. Клуб в селі тоді звучав піснями “Руки Вверх”. Пробивались тоді і Eminem, Fatboy Slim, Run D MC та інші #rap та #hip-hop виконаваці. Пісні в стилі реп а я на касетах приносив звичайно, але на довго мене в залежності не стало.
Пізніше, це вже я в Коледжі був, я почав приносити на дисках вже Darude, Tiseto, Azzido Da Bass, Danzel, Gigi D’Agostino, Mark’oh, Quicksilver, 2 Unlimited, Benny Benassi. Це були час oure #club #trance стилю. Я ще тоді про це не знав, але мені подобалось. Не всі звичайно треки, але більшість я залюбки слухав.

Здається на початкових курсах коледжу я почав слухати #pop-rock (Avril Lavigne, Kelly Klarkson, Natalie Ibrulia, P!nk і ще пару, яких вже не памятаю). До кінця навчання в коледжі, якось не дуже памятаю що я слухав (переважно це радіо “Західний полюс”, яке тоді щойно народилось). Дуже тоді мені навчання подобалось, подобалось вчити про електроніку, розуміти технічні речі більш глибше, детальніше. Десь як ностальгія зачіпала, я згадував про програвач, і бавився SCRATCH ефектом знову, але тепер я трошки більше розумів як формується звук:

524574_569429996401334_2016824082_nІ так сталось, що на диплом я робив еквалайзер, регулятор тембру. І тоді я відчув як воно музика – зсередини.

Поступив в університет, технічний. Перші 2 роки вчився, але потім музика нахлинуала на мене. Це був, як зараз памятаю 2005 рік. Я ще тоді активно їздив додому, де моє музичне устаткування складалось з автомагнітоли, яка розємами підєднувалась до магнітофона, в ролі підсилювача а потім на компютер. Я ще тоді ремонтував звукові підсилювачі, і знав ціну потужному звуку. Тому якісні колонки це було перш за все. Були різні.

В перші роки університету, був період #rock-у + трохи #punk-rock. В гуртожитку тоді неможливо було НЕ присісти на рок. Коли в тебе в кімнаті акустична гітара, електро гітара, то мимовільно хочеш сам гарти на тому всьому. Так я почав на гітарі вивчати табулатури і по трошки грати RHCP, Blink, Limp Bizkit і ще щось, що теж не памятаю зараз.

Так от 2005 рік. Рік коли в моє життя прийшло неоціненне щастя – Електронна музика повним ходом.

Того часу по радіо “Західний Полюс” і “Бойчук студія” почали крутити різноманітні радіо-шоу. Так я почав слухати “Еклектіка” від Артема Неба (Кісс-ФМ). Багато тоді я записав треків на компютер. Потім була ціла магія. Я ті треки виставляв на форумах, щоб впізнати реальні імена. В гуртожитку підривав кого знав, хто міг таке слухати. Слава Богу, що були однодумці 🙂

Ключовою в моїй залежності електронною музикою була лайв трансляція з Ялти в 2005му році. тоді була ціла подія в стилі #euro-house стилі. Клуб “Матрица” запросили багатезно діджеїв. І всі крутили свої сети. Це було щось, я записав всі сети з радіо собі на комп, і потім по частинках, на протязі 2 років, розрізав їх, і розпізнавав треки по іменах.

2005

2005_1

Всі сети записав, треклісти зробив, ID3 теги прописав, і слухав їх ще на протязі цілого року 🙂

Не вистачить одного поста, щоб передати всі емоції того часу. Це були ночі недоспані, це були вуха затиснені, це було тіло, яке рухалось в такт всім семплам, всім трекам. Це було щось як сон, від якого ти не хочеш пробуджуватись.

Вже тоді я відчув смак як це зводити два треки, відчув як діджеї маніпулють деками, як вони помиляються. Це так було мега цікаво, що на той момент я думав що нічого кращого нема в житті 🙂

Тоді я відкрив для себе таких діджеїв: ian carey, David Guetta, Digitalizm, Fuzzy Hair, Richard Grey, Joachim Garraud, DJ Sender,  ну і звичайно Шведська Хаус Мафія (Steve Angello, Sebastian ingrosso, Eric Prydz).

Напевно саме тоді я ще більше зацікавився англ мовою. Достатньо тільки прослухати трек “Dave McCullen – I just like to call you my bitch” або “Ian Carey Project – Love Won’t Wait“, які тоді були дуже популярний в ротації.

I got your name, I got your number, my first obsession
And in a way I think you gave me a good impression
The things you do, I’m feeling you and your affection
A dream come true, just me and you, a good connection

Ну як тут не закохатись в музику, в ритмічні звукові коливання частотою в межах від 20Гц до 20кГц, з якими ще й зміст текстовий є. Деколи мене відвідує думка, що музичні коливання мені більше подобаються ніж коливання жіночого тіла 🙂 Але це деколи 🙂

Всі тодішні треки зараз в мене викликають мега-позитивні емоції. Це от як вам відоме відчуття оргазму, так ото в 2-3 рази більше 🙂 Десь аж в голові, у вухах, у свідомості чи підсвідомості, хз ще де… але це мего 🙂

Потім на протязі 2006-2007 років пішли інші радіостанції в рух з їхніми радіошоу: “ЛЮКС-Джем”, “Нічний десант”, “Danceplanet”, “Активація”, “Клабманія”, “ЄвроМікс”, “Гараж”, “Істерика”, “Синтетика”, “Rock Da House”.

Всі записані треки, всі треклісти – всі на компі і зараз 🙂
2006На межі літа і осені 2006-го стався ще один “вибух мого мозку”Ze Mixx avec Joachim Garraud. Це було щось з чимось. Світ відкрився мені в очах #electro і частково #techno, #minimal стилів. Всі Земікси які я записував, були мега мега класними. І знову ж таки, невідомі треки я шукав ночами, по форумах, по гуртожитку, по інтернету.

Під враженням Земікса пройшов 2007 рік. Потім треба було диплом робити, не дуже до музики було. Не памятаю що я тоді слухав, але точно щось електронне :). Дуже тоді “Klaaas” слухалось – жосткі #electro звуки. Чого тільки вартий “Klaas – Get twisted”.

Кінець 2007го року приніс мені Любов 🙂 а з Нею і нові музичні треки, музичні переживання. Тепер я їх позбутись не можу. Royksopp зі своїм “Only This Moment” врізався “по самі німагу” … для мене так звучить Любов. Звучала (поправочка …).

Only this (moment)
Holds us to(gether)
Close to per(fection)
Nothing is (out there)
Always be(side her)
Trusting my (senses)
Deep down inside I know love will survive

А ще “Watch The Sunrise” by Axwell, i “Supermode – Tell Me Why (Axwell & Steve Angello Remix)” і ще багато інших класних треків, які я не забуду, і не забуду всього що було за ними.

162974080235101061_kDh9aXeD_c

Потім було гарних 5 років, майже без музики, ну або з малою кількістю. Я все одно піддавався від одної спокуси іншій спокусі. Переважно спокуси відбувались під #deep або #funky house, а також деколи #chilout and #electronica. Виявляється є такий специфічний жанр, однойменний всьому напряму музики.  Багато чого проходило повз мої вуха, але час від часу, вуха таки отримували радість 🙂

Люб-ОФФ також мала свої треки, кожна емоція в мене закріплена якимись музичними творами. Royksopp and Trentemoller, Gui Boratto, Oliver Hunteman, Butch, Booka Shade – люди які відкрили мені сумні емоції в музиці, темпи які спокійні і водночас кричущі, це #mininmal і десь місцями #psy. Так я доторкнувся до цих жанрів.

В той час якраз появився в мене iPod і автоматично iTunes, і це дало ще один поштовх. Адже я зміг якісно класифікувати тонни музики в себе на компютері. Це булео дуже зроучно.

Пригадую, що тоді я присів на Pryda – проект від Еріка Прідца, після того як він вийшов з Шведської Хаус Мафії. Всі треки це просто мега роботи.  Pryda – Aftermath (12 Inch Mix) – ще з “Матрици” в Ялті згадується. І саме цікаве – я цей трек можу і тепер слухати. Ось що таке якісна музика.

Потім в життя прийшов #progressive #house. Lipstick від Steve Angelo вже тоді мені був відомий. А шведьска Хаус мафія якраз активно перейшла на прогресів.

Побувши на лайві в Франківську де були і #trance і #techno представники, я різко зацікавився техно семплами. Правда то виявилось що мені #tech house подобається. І від тоді це мій незамінний стиль, коли хочеться чогось глибокго. Правда є треки в стилі #techno, ну за дуже глибокі для мене. На опенейрах Carl Cox-a таких послухати завжди найдеться багато.

З появою мене в твітері все кардинально і швидко почало змінюватись. Я почав слідкувати за більшістю сучасних діджеїв, їхніми роботами, турами, радіошоу, опен ейрами і врешті решт музичними EDM фестами (про це буде окремий пост). Памятаю, як я на роботі допізна сидів, бо в 21:00 грав A State Of Trance від Armin van Buuren – мій God’s father  в твітері 🙂 Якось в перемішку, але частково я почав слухати жанр #trance.

в 2010 я взнав про #2-step and #garage І за це треба подякувати Львову і твітівенту, де я такої музики наслухався досхочу. Але то якось швидко заглохло в мене 🙂

Напевно 2011 рік ознаменувався моїм повним орієнтиром на #trance жанр. Адже саме тоді, дуже активно Armin van Buuren просував свій A State Of trance (#ASOT), Above and Beyond ще тоді з своїм trance Around The World (#TATW) а потім і Markus Shultz підключився зі своїм Global DJ Broadcasting (#GDJB). І так я прожив майже 3 роки. Особливо зачепило моє ніжне вухо #vocal trance. Адже жіночий голос в надійних обробках музичними семплами, звучить надзвичайно магічно. “Nick Chagall Feat. Jonathan Mendelsohn – This Moment (Prog Mix)” остаточно закріпив мою любов до #progressive trance зжанру. А от #uplifting так мені і не прижився.

Після насичення музичними сетами від діджеїв, і усвідомленням що їх кількість росте швидше ніж я можу їх порозрізати на треки, і повністю призупинив записувати сети, і навіть не качаю. Слухаю тільки релізи, сингли, компіляції, EP. І то – вибираю найкращі роботи собі, а решту видаляю. Накйращі мені відчуваються з перших же акордів. ПРОВІРЕНО. Що мені подобається по пару кліках, якщо є цікавинка, якщо є мій ритм, це моя пісня.

2012-2013 приніс мені #dubstep and #drumnbass. Стилі про які я знав колись, але не міг уявити собі, що я зможу їх слухати. І все ж таки я хлопчина позитивний, тому моє – легше, світле, позитивне – #liquid або так званий #chilstep and #liquid #dnb або його ще звуть #liquid #funk. Але свої любимі #progressive house and tarnce, #tech house я не забуваю. Як і з попередниками, дабстеп і днб лишає свій слід в памяті. Ті треки, які я слухав і дуже сподобав зимою 2012го, тепер мені коли я слухаю їх, нагадують всі відчуття, всі емоції того часу.

#EDM Жанри/Стилі

Дуже детально про всі жанри електронної музики можна прочитати тут, тут і тут Я ще сам всього не прочитав, але знаю точно – прийде час свого жанру ще для мене, прийде. Свого часу, я натрапив на таку віртуалізацію, інфографіку жанрів:

Electronic_Dance_Music_Map_by_Adamw

Але як бачите, не дуже чітко видно, і не все показано.

На днях натрапив на таке багацтво: Анімація руху та видозмін в жанрах електронної музики. Це варто глянути. Все хочеться отримати відпустку від роботи так на рік десь, і поринути у всі ці стилі, у всі ці деталі, як воно розвивалось, чому мінялось, це ж так цікаво.

music_flow

І це ще не все. Так багато ще цікавих стилів є. Ось найдетальніша інфографіка, яку я бачив.

2013

і Ось вже 2013, майже йде до кінця. Отож що зараз є.

Власне на моїй сторінці Вконтакте: “N! Music”, я викладаю музичні треки в різних стилях, які мені сподобались.

І як завжди, Музика мене завжди рятує, дай поштовх, дай сенс в житті:

  • Хочу веселий оптимістичний всеосяжний – слухаю #progressive #house and #tarnce.
  • Хочу щось спокійного, релаксуючого – #deep #chilout #chilstep
  • Хочу відчуття накуреного – #minimal #tech
  • Секс, драгс, грязь, болото і всякі такі емоції – це тоді #trap або #hard electro. Власне ці стилі дуже і дуже рідко слухаю. Для мене ці стилі як “повії” – завжди популярні не зрозуміло чому, і всім даються просто, бери скільки хочеш.
  • Хочу енергійного з посилом на емоції переважно позитивного і рухливого характеру – #dubstep #dnb
  • Ну а коли дуже хочеться жосткості, негативу, якогось перелому, тоді – #darkDNB,  #darkStep, #neurofunk.

Деколи попадаю на Pink або щось подібне pop-punk-rock-івське слухаю, але якось так ніби, мені навязують історії про розбите кохання, від яких я тікаю, до життєрадісного дабстепу або ще краще прогресів хауса, або най-най-краще – вокал трансу 🙂

На даний момент топовим радіо-музичним-шоу в жанрі #trance для мене є #ABGT – A Group Teraphy by Above and Beyond. Ці хлопці мене дивують відколи я їх знаю. Останнім часом вони пускають в ротацію треки в стилі #dubstep, #tech і навіть #trap пробігав. Цікаво буде спостерігати з ними в майбутньому. Вони спокійно соіб рухаються. Не так як голосно #SHM мафіозі, які розпадаються кожного року 🙂

Спитаєте, що мені далі цікаво?

ВСЕ 🙂 Я хочу завжди ще 🙂 Більше і більше – Ось це кажуть називається залежність. Ось натрапив на інфо про різні темпи в класичні музиці.І потім пошукав темпи в електронній музиці.
Багато в жанрах я ще не знаю, мені цікаві відмінності між ними, я не хочу помилятись, я хочу знати яскравих представників жанру, я хочу й надалі слідкувати за розвитком #EDM, я навіть хочу глянути до #IDM
Я хочу зайнятись #overtone, мені як програмісту це оргазм на руки, очі, вуха, і все тіло.

В мене завжди є радіостанції по жанрах, і я завжди в курсі всіх новинок. Music, I’m watching U 🙂

2013_1

Як висновок

Музика, це те що мене надихає, що тримає на світі, я чесно, не усвідомлюю життя без музики. Напевно з боку звучить це пафосно, але я мав етапи в житті без музики, це щось на грані смерті, на грані втрати себе. Часто думаю – а чи те чим я займаюсь по життю, саме те що мені треба? Чому мені музика так подобається, чому ця індустрія мене тяне? Можу тому що мейнстрім, а може щось більше закопане тут?
PS.
Шкода я свого часу не зробив таке дослідження, як тернопільчани: “Що слухають студенти Тернополя” (2013): Part1 Part2. Слухають переважно рок (Nickelback, GreenDay, RHCP і ще якісь важкі рокові гурти яких я не знаю) і реп (Snopp, Guf). Також ОЕ популярні треки. І тільки одна дівчина слухала KISS FM іще хтось слухав AVICII. #dnb and #dubstep не пробігали. Цікаво б було подивитись в інших сферах, в інших людей, в інших часах

