Ідея посту появилась ще літом. Від тоді, я постійно слідкую за EDM фестивалями. Звичайно не всіма, і звичайно не на всіх видалась можливість побути хоча б онлайн, я вже не кажу про реальну присутність.

sticker,375x360

Зразу ж хочу відмітити, що між різними фестивалями, явно відкривались нові таланти і нові треки, які мега швидко ставали популярними. Ось пару з них:

  • Zedd – Clarity
  • Zedd- Spectrum
  • Sweet Nothing trap and tiesto remix
  • Nero – Me and you
  • Hard Rock Sofa – Rasputin
  • Kinfe Party – LRAD

та багато інших, яких зараз перерахувати не буду. Але, кому цікаво, ось на саундклауді, зібрав треки, які найбільше були в ротації на цьогорічних фестивалях.
https://soundcloud.com/landike/sets/n-edm-summer-2013-the-best-tracks

Отож, перший фест, який я мав нагоду прослухати лайв онлайн.

#ULTRALIVE aka #UMF aka Ultra Music Festival

Він відбувався в березні 2013го на #ibiza2013 #miami і був 15-им по рахунку.umf-announceTwitter: @ultra

Мені сподобався фест, тим що на ньому були представники багатьох стилів, і це не може не тішити. Найшлось і транс-фанатам що послухати, і прихильники дабстепу мали чим потішити свої вуха, електро фани теж мали своїх фаворитів. І це все про більш популярну музику, що не скажеш про техно. Як і підтвердилось, #техно більшість не любить, а якщо і слухає, то не знає треків по іменах. Коли почався сет Карла Кокса твітер затих – ніхто вже не пише в твітері назви треків, ніхто не слухає техно, всім попсу давай. Всі хочуть якщо не Скрілекса то Авічі, як не Девіда Гетту то Дедмау5. Тут є два “дивно”:

  1. Люди деколи мене дивують своїм дибілізмом в соц мережах, коли вони коментують негативно про смаки інших людей.
  2. Я слухаю всі треки, різних стилів, так чи інакше мені вони подобаються, але я б ніколи таке не написав про інших виконавців, знаючи як вони працюють над своїми треками.

Ось пару корисних посилань того івента:

Ось яка обстановочка була вечерамм в ті дні:
А ось як на руках підкидували одну із учасниць гурту Krewella:
А ще на Ультрі, буле дуже костюмовані PJ-йки:
PJ1
PJ2А ще є такий діджей Steve Aoki, він кожного року на кожних фестах робить торт, і кидає його в народ. Ось як було цього року (я не бачив онлайн, але ось ще і в тексті описано трохи).
steve-aoki-throwing-the-cake-ultra-music-festival-miami-2013
Загалом, дуже позитивний фест.
На Ютюбі є Реліф відео:
Як і на інших фестах, дуже популярно стало b2b (back-to-back) – це коли 2 чи більше діджеїв грають сет разом. Так було коли Markus Shultz and Ferry Corsten грали свій сет на Miami ULTRALIVE і там оголосили про їх спільний проект: NewWorldPunx

Десь зразу після Ультри, я згадав про Білу Подію, так званий

Sensensation White

#SensationWhite – подія масштабного рівня. Переважно починається в Нідерландах, а потім в інших містах, де люди люблять Білий колір одягу, і гарну електронну музику. В більшості випадків Транс і Техно.239786_original_310790 Sensation White: http://www.sensation.com/world/en/

Цього року я встиг тільки послухати аудіо стрім і то тільки 1 день. Пригадую 2005 сенсейшн, це було щось, відео матеріали дуже надихали.

Ось [ВК] пару треків зібрав, які встиг тоді прослухати.

А ще + до того, одночасно був інший івент 🙂 ->

GlobalGathering

https://twitter.com/GlobalGathering
А це вже подія в нас в Україні. Я чув #транс тільки, і теж 1 день, і теж тільки аудіо стрім.

global-gathering-2013Цього року майже мав можливість виїхати Львівським автобусом в Київ. Але плани змінились.
Тож прийшлось надіятись на онлайн. В твітері були знайомі, які були в той час там. І це класно 🙂

Що запамяталось, так це участь дочки Ніни Матвієнко – Тоня Матвієнко
http://muznews.com/tonya-matvijenko-vystupyt-na-global-gathering-2013/
А я ще й потім в себе на ВК в групі запостив таку порівняльну підбірку:
http://vk.com/wall-43798383_276

А ще там була Emma Hewit і був маленький епік фейл 🙂

TomorrowLand

Новий івент для мене. Відкрився чисто випадково, лазив по Фейсбуку,і  натрапив на лінки, репости від інших.

url-1Цікавий, яскравий, дуже декорований фест.

main-2013-03 main-2013-01Трошки тексту на англ мові.
Що що а в них цього найбільше було. Ось який мейкап заскрінив:

eye

А ще було багато цікавих діджеїв і подій. Загалом це Трійця скерувала: LaidBack Luke, Dimitri Vegas і його брат Like Mike, вони там ще такі костюмовані всі були 🙂

TL3

А ще там були і старожили (David Gueatta) і новачки (Nicky Romero and Afrojack), які після старожилів будуть рухати #EDM  вперед 🙂

triad

А ще було і таке –  на сам лайв, Dimitri Vegas батьків своїх запросив:

Fullscreen capture 29.07.2013 22249.bmpЦе було і приємно і дивно. Пафосно, але все ж таки.

Там де буває Steve Aoki завжди він кидає тортом в народ 🙂 Цього разу також було.
А ось відео, як той торт готувався і як потім кидався 🙂

А ще з ним були білявки з гурту Nervo. Ось одна з них не витримала свого excitment і вилізла на стіл, де за пультом в той час Стів контролював музику, і молився щоб Білявка йому проводи не повидьоргувала 🙂 Як Емма зробила з Косміками 🙂 на ГлобалГезерінгу 🙂Nervo_Aoki

А потім like Mike пішов в народ:

LikeMike

Провідним треком був This is MadnessВін мені геть не подобається, але вже. Власне як загалом і івент, дуже “грязний, filthy як кажуть в дабстепі”, багато треп музики було, а ще більше електро хауса, який в даному виконанні був дуже жосткий, я б сказав #Filthy #Electro #House.

Офіційне Афтермуві:

Kazantip – Z21

Наш, давній івент, який проходить кожного року в с. Поповка на Кримському пів-острові.

Da_UyutBA98

Дивився Казантіп по М1. Я в той час був в селі, і за вікном чув як по дорозі йдуть малолєтки і “Дзідзья” виспівають. Щось в середині стиснулось, і хотілось кричати на весь світ: ФАААААК. Це я до того, що мене завжди вернуло і далі верне від цього – чому я не люблю українське так як люблять інші? Чому мені ближче електронна, голандська, шведська, американська музика яка зародилась в Чікаго (#house) в Детройті (#techno) і в Франкфурті (#trance). Я не знаю чому, але я відчуваю те що відчуваю, і крапка.

На Казантіпі цього року появились діти. Це досить дивно, адже вест досить відвертий для дитячих очей. Але організатори запевняють що все в межах норми. Дуже нагадало мені це #DubnoTwEvent 2013 де зібрались сімейні пари, і вже пішли гомони що на наступний твевент будуть вже з дітьми (бульше тут).

Також позитивним що я почув, що є місце щоб розкинути намети. З такими дорогущими цінами, які є там в Поповці за проживання, намет це дуже класно і добре якщо на наступний рік такий кемпінг збільшиться. “Верняк” поїду з своєю 3-місною палаткою 🙂

16 танцполів (“Пространство”, “Печень”, “Dark  Side”, “Фіфуж” і багато інших) і 50 барів !!! Це Супер …

CreamFields

Так, це той фест, якого того року залило дощами, і люди в болоті провели свої вихідні. Це було щось з чимось, навіть фотки не хочу показувати, самі по-гуглите, якщо цікаво стане.
Цього ж року, все благополучно вийшло.

CreamFields 2013

Creamfields is a large British dance music festival featuring DJs and live acts. It is held annually on the August Bank Holiday weekend in Daresbury, England. The festival began as an offshoot from Liverpool’s Cream nightclub. Other Creamfields festivals have been held in … readMore

Мав можливість частково поспостерігати за CreamFields 2013 Day #3

On Sunday 25th August 6:00PM — 11:00PM BST viewers of the Creamfields You Tube channel will be able to see live performances and highlights from across the weekend from artists including Avicii, Tiesto*, David Guetta*, Steve Angello*, Madeon, Afrojack* and many more.

LIVE був розбитий на 2 потоки і це добре. Попередні фестивалі мали один стрім на один день. Але організатори CreamFields робили перерви в трансляції, що було дуже не зручно. Та ще й крім того обоє стріми постійно падали.

Взнав що є така штук як Тихе Діско (Silent Disco). Це коли Діджеї грають музику на опенейрах, але всі люди і діджеї в навушниках 🙂

І акцент у ведучих і локальних резидентів ну дуже англо-британо-ірландський 🙂

Amsterdam Music Festival (Oct-19) aka #AMF

http://www.amsterdammusicfestival.com/KLM-Presents-Amsterdam-Music-Festival-+-DJ-Mag-Awards-Show

Визначили топ 100 ДЖ – Hardwell #1, Armin #2.

amf1

Ясно вже точно Kinfe Party – LRAD семпли пішли по всіх треках.

Музичний стиль, який буде в 2014-му році, я думаю можна буде обізвати – Filthy Hard Electro Step

Пару треків з сету Арміна і з сету Хардвела

А ось і афтермуві 🙂

#EOYC – End Of Year Countdown 2013

EOYC_2013

Це особливий фест, правда якщо бути точним це huge radio event в стилі #trance.

В більшості випадків коли я попадав на трансляцію, завжди був тільки аудіо канал через ah.fm. Ось тут описано цьогорічний захід. Коротко кажучи – збираються дуже багато #trance діджеїв, і грають майже весь грудень на ефірі AH.FM і таки би мовити імплементують кожним днем лічильник (countdown) до Нового Року. З діджеїв більшість резиденти, але і бувають special guests 🙂 Наприклад Ferry Corsten буде грати аж 2 години. А Markus Shultz аж 3 години. А от Omnia наш Київський діджей, буде грати годинку, так довго як і Armin van Buuren. І тішить, що в лайнапі не бачу Hardwell

Ви тільки гляньте на лайнап:) +300 діджеїв. Більше як половину з них, я знаю, слухаю їх треки, сети і радіо шоу. Не хочеться перелічувати, хочеться просто слухати і насолоджуватись треками.

EOYC_2013_smallВласне що я і роблю в кінці кожного року: Навушники, твітер, блог, фейсбук, інтернет … в пошуках новий треків.

Якщо ж у вас виникло питання, сумнів щодо #EDM, можете коротенько ознайомитись тут.

Більше про #EDM фести, івенти, лайви, опенейри, радіошоу можете почитати тут. Я ще не всіх фестів знаю, але цікаво. Тут коротенько теж є інфо про пару фестів.
Ну або не полінуватись і по-гулити. Ну а я, з нового року, буду слідкувати і тримати вас в курсі, якщо ви цього захочете. Ось тут є список фестів на наступний рік 🙂

Якщо плануєте слідкувати в майбутньому за подібними фестами, раджу завестись лайками, фоловами і сабскрайбами на такі ресурси:

І як висновок для себе і для тих, хто буде мати сили дойти до кінця цього посту:

b5f8e02c70664d1eee626dbb07a68914

PS.

А ще є #WMC – Winter Music Conference, де збираються діджеї на серйозні розмови, а вечорами всі грають по клюбах. На цій конференції завжди проходить церемонія вручення нагород:  #IDMA. Але цього року я все пропустив 😦

