“С помощью лома и какой-то матери” (с)

Ідея публікації виникла спонтанно, і я не міг втриматись від сміху, шоку, ненависті, любові і всіх емоцій які я ще маю.

Intro: В кінці читання, ви зрозумієте, що це вийшов 50% пост на технічну тематику (яку я офіційно в цьому блозі не пишу, бо для цього інший маю) і 50% в певній мірі психологічний пост, де я розказую про своє бачення, відчуття, розуміння.

Щоб довго не писати, і не тягнути резину, я вирішив купити iPhone. Якось так спонтанно вийшло, купив, і крапка, іКрапка 🙂

iPhone5sВсе ніби ок, пакуночок прийшов, дякуючи “Новій Пошті”. Я потім ще в фейсбуці тут таке собі опитування провів, розкрив пакуночок, десь так 3-4 години дивися на коробочку, ще з “дівочою плівою” поверх 🙂 … А власне чому чекав, бо я тоді слухав сет Арміна ван Бюрена на #EOYC то якось так і музика, і по кроках розпаковував коробочку. для мене процес розпаковки і ознайомлення з новими дівайсами завжди трепетний, сили і поспіху не прикладаю (ну в більшості випадків).

Ну да ладно з цією дивною філософією, давайте ближче до шоку, який я потерпів 🙂 або як каже Юля Плисюк в мене на Фейсбуці: “Андрій щось за-шок-ався дуже:)”.

Я ж бо не читав ні це ні це ні навіть будь що інше в такому руслі, перед тим як купляти 🙂 все що я знав, що дівайси працюють гарно. iPod до тепер служить, і все ок.
Ну “як не читав” –  Читав ще з червня цього року, про іОС7, про зміни в дизайні, про відгуки, про бета прошивки, але це тільки поверхнево.
Можливо, я просто не дуже все детально читав, і саме тому натрапив на неочікуваний шок.

Шок №1

Компанія Apple свїм пропріетарним поглядом на технології, ступили великим американсько-єврейсько-масонським “кірзаком” в майбутнє. І я дуже злий на них за це, але й дуже поважаю їх. Це дуже відважно форсувати технології. Чому інші компанії цього не роблять? Чому саме Apple перші?

Отож виявилось, що я не знав про те що iPhone 5S використовує вже новітні СІМ-карткиНано-СІМ, які в свою чергу відіграють важливу роль в процесі еволюції СІМ-карток, про що я думаю і Дарвін не здогадався б 🙂

allSIMSizes

Шок 2 (правда він не новий, а просто утвердився)

– Існуючі користувачі іФонів, ще з міні та навіть мікро картками, не зможуть так собі просто перекласти картки на на новий дівайс. Як на мене, це дуже не гарно по відношенню до відданих користувачів. Це якось тупо виглядає – ми створили нові дівайси, але ви мусите купити нові сім картки, ну або просити Мобільного оператора, щоб він якось засинхронізував ваші номери, контакти і тд тп. Може й в принципі це рішення. Хз, я тут ще не дуже впевнений. Треба провірити.

Але історично Apple завжди так робили, я просто не знав, все почалось ще iPhone3.

Тут показано як обрізати і вставити картку для iPhone 3G, 3GS (mini-SIM).

Для iPhone 4-5 (not S) місце вже поміняли, і за одно формат картки змінили на мікро-СІМ.

Саме тоді, в Україні мобільні оператори, щоб не втратити своїх клієнтів тому і почали робити СІМ-картки у двох форматах. Я ж того не знав, бо свій Білайн “віки-вікенні” вже маю.

Для iPhone 5S процедура та сама, але тут вже треба “обрізати” до розмірів nano-SIM 🙂
Тут показано, як ножницями від Бляхи можна зробити нано-СІМ-ку 🙂
+ відео для Для iPhone 5S
Ось ще одне відео від від білорусів, як вони свій МТС обрізали 🙂

Отож, я глянув я відео для Для iPhone 4,4S, 5, утвердився у всьому прочитаному і побаченому, взяв ножниці, набрався сміливості і провів обряд “Обрізання Міні-СІМ до нано-СІМ” 🙂

P1210705iNazhdak1

Шок 3 – Нано-СІМ-ка таки нано 🙂

В комплекті з іФоном йде дефолтна нано-СІМ-ка від AT&T (ну так в мене було), і порівнявши її товщину і товщину усвідомив що різниця в 0.09 мм ака 90 мкм (0.76-067) таки грає ВЕЛИЧЕЗНУ роль – лоток з сімкою не проходив, або проходив, але давайте я не буду тут казати “куди і як” :).

Власне, тут після вже напильника, прийшла на допомогу наждачка – папір, який використовуються людьми по життю. Відшліфував так, що лого Київстара пропало 🙂

Шок 4 (сумарний)

Дивно те, що в житті знаєте як буває, люди завжди роблять якісь костилі до роверів до машин, придумують хитрі конструкції, щоб тільки запрацювало, видумують різноманітні підходи, різні інструменти йдуть в хід, і в результаті, “С помощью лома и какой-то матери” можна добитись якогось робочого стану.

Ще коли ремонтував лампові радянські телевізори і китайські магнітофони, якраз після того як мене навчили як правильно робити конструкцію електронних приладів в коледжі, я дуже різко почав бачити різницю між добрим і поганим. І з появою Apple я, як багато інших людей, десь знаємо а десь віримо, що ця компанія робить добре.

АЛЕ, я б ніколи не повірив ні собі ні комусь, що колись я буду настроювати роботу іФона з допомогою напильника, наждачного паперу “і какой то матери” 🙂

І на кінець (хоча це тільки початок :)).

Як веб програміст, який зараз пильно працює над одним цікавим мобільним проектом для iOS +Android, та і загалом як тестер-любитель, я почав бачити неймовірне 🙂 – баги, недоліки іФона. Вони мінімальні, жити можна, адже всі телефони які я мав, завжди мали якісь недоліки. Я напишу про всі, які знайду в себе на технічному блозі згодом.

