Власне короткий пост, про те коли зародилось в мені бажання писати про думки.

Це було ще в університеті, я тоді написав собі на стікерах питання, і з блокнотом ходив до викладачів, яких я дуже поважаю і бачу в них потенціал “людини-розумної”. Точніше, людини, яка орієнтуються в глобальних нюансах життя на планеті Земля.

Потім в блокноті питання трохи видозмінювались, але то був цікавий початок, коли я усвідомив багато речей. Я не довго тим займався, перший же курсовий всі подібні думки відбив “на ноль”. Крім того, я усвідомив що питання міняються в процесі запитування. Це були свого роду інтерв’ю в людей, яке видозмінювалось кожного разу, базуючись на отриманих результатах. Ітеративний процес йопт, Agile 🙂

Але все одно, це був поштовх і тому хочу подякувати таким людям:

2013-12-29 02.09.52

2013-12-29 02.10.08

P.S.

Страшенно почерк в мене паршивий, як і характер. Дуже соромно. Плюс я тоді питання якось на швидку руку написав, на одному подиху як кажуть.

