Хто вже помітив, в кінці 2013-го року я опублікував сторінку тут на блозі: Цитати-2013

І власне в мене був план випустити подібну в кінці 14го року.
Але щось січень видався дуже багатим на цитати, і я вирішив випускати рубрику “щомісячних” чи “вже якось там буде” цитат.

quote

Отож, як завжди є своє і є чиєсь 🙂

Чиєсь (Фільми, Видатні особи):

  • Keep asking questions, that’s what a good researcher does [MoS]
  • Social media is changing the way we communicate, offering ways for us to engage the world. (c) [BSC]
  • Жінку треба або обожнювати, або залишати. Середини немає. (с) Еріх Марія Ремарк.
  • How something appears is always a matter of perspective. —Nassim Haramein

Чиєсь (соц мережі)

  • Buena @Nadya_Dance:  @landike Життя складна штука взагалі, до 18 не можна пити, після 18 – їсти:)
  • “Не стройте з себя умного человека” (с) Mustafa Nayyem via hromadske.tv в розмові з Гепою.
Своє:
  • Нікому не вигідне те “Добро”. (с)
  • Правда, це коли ви або хтось дуже глибоко видихаєте. (с)
  • Успіх приваблює. (с)
  • Життя це коли ти відчуваєш різницю, коли тобі щось подобається, а щось ні. (c)
  • Істина пізнається з середини, чи то горіх, чи то вареник, чи то людські відносини. (с)
  • Краса як Бог, всі вірять в неї, знають що вона десь є, але не всім вона доступна. (с)
  • Як і з Богом, нам в державі лишається тільки вірити. Тому я б сказав, що Українцям треба ставати політичними атеїстами. Це дуже раціонально. (с)
  • Життя дуже складне, якщо ускладнювати, тому я його спрощую. Але за це завжди отримую комент що це не правильно. (с)
  • Береженого Програміста UPS Береже :). (с)
  • Життя дивує на кожному кроці. (с)
  • Все, абсолютно все в цьому житті, можна протраблшутити. (с)
  • Мені здається, що зараз укр. влада, як лід на озері, чи більше людей стане на той лід, тим швидше влада трісне. (с)
  • Жінка щоб народила дитину має пройти через страшенні болі. Зараз Україна вся в болі – народжує нове. (с)
  • У кожного своя правда. (с) Тут от притчу навів.
  • Я багато в житті не знаю щоб бути об’єктивним, тому мені залишається тільки одне – бути суб’єктивним. (с)

Не знаю чи будуть цитат так багато на лютий, але на квартал надіюсь щось назбираю 🙂

Як кажуть американці: U R welcome to suggest my any other questes, and maybe I will like them 🙂

