Як завжди – подумалось, записалось, опублікувалось 🙂
Найбільш вживані та актуальні для мене нотатки. Важливі бо сам переконався на власному досвіді.
І загалом це свого роду побутові речі, яким я слідую.

7ee6c272ab0e40b255930b45061398e3

  1. Піддон сковорідки треба вибирати гладким, бо інакше мити його буде складно. Якщо кругами, тоді бруд залазить так, що відмити навіть дротиком не можна.
  2. Посуд треба мити зразу як поїв. І то вже роками перевірено. Залишати щоб воно висохнуло, мені не вигідно, це ж потім треба “вкалувати” щоб то відмити. А так, поїв і зразу ж помив. Правда є тут 1 “побічний ефект”, коли чаюєм, чи їмо з кимось, в мене як тільки поїв, виникає бажання все помити, зразу, не відкладаючи. І я можу навіть не подумати сказати щось типу “Ну все, а нині твоя черга мити посуд”.
  3. Скільки раз собі казав не купляти хліб, бо я не встигаю його їсти. І потім мушу викидати (бо зіпсувався вже). Соромно. Тим більше хліба треба менше їсти.
  4. Серветки, це дуже важливо. Постійно маю їх на кухні, на столі за їдою, в подорожі завжди з собою беру. Теж є сайд-ефект – коли приходжу в гості і там нема серветок, питаю щоб подали. А ще знаєте, буває їмо десь в кафешках, піцеріях, і там нема серветок – прошу щоб подали, або нервую якщо в них взагалі нема. Це вже дійсно як звичка. Х.З. звідки я то собі взяв, але чистота має бути всюди і завжди.
  5. Консерви якщо відкривати відкривачкою, треба зразу ж витерти відкривачку, бо потім засохне, і поіржавіє, і вже нічим не врятуєш таке.
  6. Дуже не вигідно купувати речі, які треба вішати на стіну. Завжди проблеми з совістю, відносно спотворення стіни. Ну а якщо простіше, завжди треба думати і робити вибір куди ж вішати так, щоб потім не перекладати.
  7. Після нарізання цибулі ножем, зразу треба помити руки, і головне з милом. Інакше буде не дуже приємний запах.

Поки що 7 :). Але знаючи себе, має бути ще пару в “загашнику” десь. Треба тільки віднайти. Надіюсь буде ще один пост в майбутньому.

PS. Цикл публікацій про “Правила життя”: Тиць 1, Тиць 2, Тиць 3.

