Так, я провів один цікавий експеримент, про сни та електроніку. З обома сферами я вже знайомий давно.

20140330-220026.jpg

Для початку:

– Я маю 2 компютери: один це стандартний декстоп з монітором, а другий лептоп, в якого матриця вже згоріла, і я до нього підключив інший зовнішній монітор. Переважо, я коли йду спати, я компи виключаю, але монітори далі світятьться. На одному діод зелений навіть блимає з постійною тривалістю.

Так от, я почув що на сон впливає електроніка, особливо блимаючі елементи, і мені захотілось це доказати чи спростувати.

Отож я взяв собі задачу, і розбив її на 4 тижні (перші 2 тижні я виявляється випадково спостерігав, а інші 2 тижні вже проводив експеримент умисно):

  1. Я дуже тоді не спав, важко було засинати, щось мучило, напрягало. Якесь відчуття, що я в житті купу всього ще маю зробити, а то треба йти спати, блін. Діоди (такі зелені лампочки) були включені.
  2. Потім я цілий тиждень на сон грядущий, виключав ті лампочки. І режим сну повернувся в норму. Сновидіння різні були, але сама їх наявність мене і втішила і засмутила і трохи страшно стало.
  3. Потім я знову вернувся до тижня, коли лампочки я НЕ виключав. Знову поганий режим сну, і сновидіння відсутні зовсім.
  4. Думаю догадуєтесь, наступний тиждень був з виключеними лампочками (сьогодні якраз завершився цей тиждень). І так – цей тиждень був з сновидіннями – як завжди мінімум 2, як завжди я рано їх памятаю а потім ні, як завжди є пророчі, є еротичні, є абстрактні, яких я і досі вкурити не можу.

Наразі, я не можу 100% стверджувати що це все вірогідно, але в певній мірі, як людина технічна, я можу прийняти те, що електронні пристрої коли працюють на своїх частотах, можуть впливати на частоти людського тіла, свідомості та найцікавіше підсвідомості.

Наступний тиждень, я буду НЕ виключати лампочки. І таким чином я мушу назбирати більше даних, щоб стверджувати що цей експеримент таки має сенс.

Я дуже хотів би вивчити психологію підсвідомості, хотів би щоб хтось мені закинув гіга-терабайти інфи про це в короткий період часу. Хотів би сам в тому роізбратись. Але поки що я просто веб програміст. І треба йти спати 🙂

