Про те як легко думати коли ти знаєш що таке твіттер і маєш блог.

Я вже писав щось подібне коли обмежив себе: Думаючи твітами. Цього разу вирішив, що думки, які народились за вихідні треба описати тут.

PS_0167W_THINKING_PATIENTЯкось так вже склалось, в мене думка вилітає, я хочу її десь записати. Але деколи я себе обмежую, і не дозволяю собі писати їх твітом. А після перегляду, аналізую які мають сенс а які ні. Плюс, це свого роду фільтрування та класифікація.

  1. Добре що в мене була загартування без бурних та ще й наперед планованих святкувань ДН. Коли я бачу як діти прям плачуть і ненавидять батьків, бо нема подарунку, і ще з такими претензіями, то кожен раз себе переконую – “Надійся тільки на себе. Себе ти ніколи не підведеш. Собі ти завжди можеш зробити чи не зробити подарунок”.
  2. Останнім часом попадались пару жіночок так року 50-55 і вони були в кросах, і майже в хіпстерських костюмах, з навушниками, і якось по модерному таки виглядали. Я просто згадую коли був малим, то такого віку жінки були вже досить старі, та не дбали про себе. Це я до того, що покоління, яке пару років тому пережило розпад СРСР тепер живе і думає по-іншому. А ще новіше покоління – кардинально по-іншому.
  3. Є час оновити політичні біг-борди, але нема часу на вітальні біг-борди при виїзді в район. #Надвірнянщина.
  4. Перегрівшись, бджоли виділяють хімікати, які сповіщають про загальне невдоволення в рою. #підслухане з Мега ТВ. подумав, що коли люди в революції чимось невдоволені, то вони напевно теж виділяють якісь феромони, які ми ще не вміємо пеленгувати, а тим більше розпізнавати та керувати.
  5. Жінка, яка бачила як мучать, вбивають її сина на її очах, мала б бути дуже злою на Бога. #ДіваМарія.
  6. Буденність, романтичність – чи можна це побачити в людях коли бачиш їх в перші рази? Як побачити майбутній момент розчарування в людині?
  7. Восток дело тонкое Петруха” – згадав я собі, коли усвідомив, що Східні регіони на планеті Земля, завжди конфліктні: Блзький схід, Східна Європа, Схід України, Східна Польща на межі з Зах. Україною, Китай – “Країна восходящого сонця”. Не знаю як Східна Африка та Східна Америка. І це я до того, що люди завжди вірили в бога Сонця, чи це Ра, чи це Ягве, чи інші – всі вони були богами Сонця. В цій думці, має бути щось раціональне та історичне. Треба буде дослідити глибше.
  8. Щоб перемогти зло треба померти. #Підслухане про Ісуса.
  9. Ісус був або ессеєм, або гностиком або дійсно сином Бога. #ЯкВисновокЗПідслуханогоНаМега.
  10. Що призводить до моральної деградації? Задався питанням, коли підійшов бомж (на вигляд, явно НЕ при тверезій свідомості), і просив грошей на дорогу якусю, кудась … Хоча в очах так і пише – на горілку.
  11. В житті завжди приходиться когось обманювати.
  12. Ще один крок залишився до незалежності – купити машину.
  13. Їда має пахнути на кухні, а не в автобусі.
  14. Перші хто будуть перевіряти людей на здатність давати хабарі, мають бути (думаю так і буде) ДАІ-шники.
  15. Завжди дивували люди, які говорять але не трекають, що їх хтось чує. Говорять то про сіськи піськи, то про гроші, то про якісь таємниці. Може це відвертість, може це щирість, але в мене завжди коли я говорю, дивлюсь чи бува хтось то зайвий раз не почує. Інформація може бути різна – не хочу підставляти людей під програму захисту свідків. Виглядає, що я дуже переймаюсь думкою інших, а ще дехто каже що я маньяк секюрності, безпеки. Може й так, але чому я маю слухати про чиїсь подвиги в ліжку, чи про те яку він ЗП отримує і хвалиться комусь там по телефону, чи про якість мінету, який Вона комусь там зробила.
  16. Якщо жінки багатозадачні, то вони як Цезар. Тоді Цезар був жінкою? Чи жінки всі імператриці?
  17. Негативні емоції більше впливають і наростають ніж позитивні. Спостерігав ситуацію, коли це відбувається як поширення віруса. людина заражається негативом, і теж генерить негатив. Кажу ж, з позитивом не так лекго.

 

Ось. Поки що будуть списком, може з часом переростуть в більш глибші дискусії.

Класно б було, отримати якісь коменти, про перелічені думки, мені б це дало більше простору та статистичних даних в аналітиці.

PS.

При підготовці поста, натрапив на таке:

Thinking About Infographics, Visual Literacy, Transliteracy

Thinking About Infographics, Visual Literacy, Transliteracy

і на таке:

Do you think before you tweet?

Do you think before you tweet?

 

PS. Тут, коротко про історію того як я почав власне записувати думки та розширювати вже потім їх в блозі.

