Чисто випадково натрапив на свої старі записи (2005-2007). Вирішив опублікувати, щоб не пропало після випадкового format c. Критикувати можете не старатись, це ж були перші, емоційно натхненні кроки. І я думаю, навряд чи ще колись буде подібне.

poetry_1

*** Перший, Натхненний ***

От і хмарка там промчала,
Нас вона не почекала!
До горба вона літала,
За горбом вже десь пропала.

Ліз я вгору, поміж сосни
Всі маленькі та дорослі
Та от глянув я під них
Там подарочок притих.

Взяв його, подумав,
Тай про декого згадав
Із найкращим побажанням
Все найкраще, все то Вам.

*** Що це було?***

Життя прожити навіть не хотілось б так
Щоб все було завжди тай на дурняк.
Тому що все таки ми люди є живі
Хоч в порівнянні з світом і малі.
Складна ця штука вміти жить
Щоби бува нічого не згубить.
Старатися радіти всьому
Великому, навіть малому.
І вже тоді, з усього
Прекрасного отого
Вже будем мати
З чого вибирати.

*** Музика ***

Нічого не можу зробити
А музикою хочу жити.
Хочу її мати, хочу чути
Хочу подружитись і відчути.

Гребе мене повсюду
Де я лише не буду.
Рано, вдень, вночі
Лиш протру я очі свої ті.

Грамонія являється мені
І муза навіть є – прекрасна, ні,
Чудова муза, завжди поряд і говорить,
Щось мені тай підкаже, щось замовить.

Я в ритм життя завжди іду,
І кращого я не знайду.
Бо краще ніж життя нема,
І каже про таке й весна.

Я в ритмі музики відчую,
Коли природа щось готує.
Той ритм візьме і нагадає,
Яке життя у тебе бути має.

Я йду і чую звук,
Який мені неначе внук –
Бо скільки предків вже пройшло,
Реміксів нам вже нанесло,
А музика завжди лишає нам сліди
Які для всіх вона готує, лиш прийди, візьми.

І все тоді ясніше є,
Все проясняє,
Все музика лаштує,
Все вмиротворяє.

*** Мінлива Погода ***

От природа цього року
Не жаліє нас нівроку
Падав сніг, і дощик падав
І природа з того рада.

Сніг нормальний, не кляніть
Буде й літо, не спішіть.
Хоч і всім того би треба
Сонечко б дивилось з неба.

Але тільки сонце вийде
Всі сховатись забажають
І про зиму тут згадають
Хоч не хоч а все прийде.

Тож усі ті пори року
Гарні і прекрасні
Так що гнати на погоду
Не раджу – то страсті.

Всі готуймося до того,
Що все може помінятись
Замість літа може бути осінь
Зиму можна забувати.

От тоді часи настануть
І про білку всі згадають
Як вона мала бідняга
Жолудь свій там зберігала.

Хто зна як часи зіграють,
Що нам зверху посилають
Хто зна що буде вже завтра
Готуватись можна… правда.

*** Весна vs. Зима ***

В ці останні місяці
Так і бються там усі.

Як побачив – сніг паде,
Зрозуміло – Буковель гуде.

Знов сніжинки пролітають
Радіснть мені навертають.
Бо як уявлю собі все біле
Зразу все стає мні миле.

Знаю я бо всім таке подоба
Буде сніг – буде бомба
Лижі знову в рух підуть,
І круті усіх порвуть.

Тож не хоче нас зима кидати
Все вертається до нас
І не знаєм, що й казати
Головне щоб не закрили газ.

Коли йшов я по дворі
Снігу в шию намело мені.
Але я не злюсь, на плачу
Сніг біленький, так зазначу.

*** Мегавати квітів ***

На дворі весна прекрасна
Гарно всюди, класно
Все розцівіло, пожвавіло
Все життям нам зажевріло.

Поусюди квітів різних
Продають завчасно
Свято всіх прекрасних
Гряде дуже ясно.

От як би усіх могли
Привітати влучно –
Всім тих квітів накупити
Закидати звучно.

Щоби їм так добре стало,
Легко і приємно,
Щоб такої красоти
Не шукать таємно.

*** Майже з контексту ***

А тепер якщо ти є
Кажу “ранку Доброго” тобі.
Якщо в день ти прочитаєш,
То дивись – “Доброго дня” ти маєш.
Якщо вечером зайдеш
“Добрий вечір” віднайдєш.

*** ! Чому ? ***

rEDwfJjkpFA

ffff

