З перегляду дебатів – висновок.

115
Я завжди беру до уваги частоту вживання фраз. – Гроші, корупція, бюджет, фінанси, олігархи, контроль – Люди, Добро, мир, злагода, справедливість, – Нація, патріотизм, цінності, ідеологія, принцип. – Оборона, закон, честь, відповідальність, права, свободи. – Минуле, хто винуватий, злочинці, судити всіх. – Я зроблю, Ми зробимо, – Президент має бути таким, Будучи президентом я буду таким – Вони не зробили, Я не зробив. Вони не зроблять, я не зроблю. Я думаю тут і психологів не треба, щоб скласти психологічну картину людини як політика, і про та людина думає в першу чергу.

Також, як завжди, не тільки на дебатах, я слідкую як людина каже різні речі. Чи це від 3ї особи, чи це в першій особі. Переважно, від власної особи, це чесно.

Також, рівень пафосності, що може свідчити про не-чесність, і не-відвертість.

Мовлення людини, яка йде на пост президента теж важливе. Має бути ідеальне. Адже в іншому випадку, вже на другий день після виборів, боде тролінг, шутки, шаржі ітд тп. Я б не бажав мати президента, з дуже видними дефектами, і мені буде соромно потім щза українців, які як мухи на гівно злітаються, коли є можливість потролити інших.

Також не менш важливим є головні кольори. Я думаю всі погодяться, що червоні кольори, це вже ну дуже олд-скульний пафос. На старий НЛП вже ніхто не ловиться. Ніхто на червоний колір вже не має реагувати. А хто реагує, то вже деградує… А треба мінятись.

“Нам треба побудувати керівництво таке, щоб після закінчення їх терміну нам не прийшлось би шукати гроші” (с) Перекладено Рабиновича з дебатів.

“Президента України має боятись Президент Росії”. (с) Тіки з таким критерієм, готуюсь до виборів.

“Хто голосує в першому турі, він інвестує в свої ідеали, цінності.” з слів Тягнибока.

PS. Ці цитати аж ніяк, не ознака за кого я буду голосувати. Підказка (якщо комусь буде цікаво) міститься в фразах.

PS2. Ресурс.

