Нарешті взявся за драфти. Ось перша цьогорічна ластівка, із циклу мої “думки” та “цитати” інших людей. Тут ось релізи попередніх років: Тиць1, Тиць2, Тиць3. Такі публікації довго пишуться, бо збираю дані на протязі певного часу. І на даний момент, зібралось пару цитат, і можливо думок-на-межі-цитати. То ж вирішив дати їм життя. QuoteRoller_icon512

#Не_моє

  • Life just isn’t about the pussy. It’s about finding your passion and never letting go. ‪(с) #‎Californication‬
  • “Діти? Вже великі ! Батьки? Вже малі.” – Сестра.
  • “Quality means doing it right when no one is looking.” (Henry Ford)
  • Do what’s right not what’s easy (c) Mahbub Shahriar.
  • ipse se nihil scire id unum sciat” aka “I know that I know nothing”, (c) Sokrates (Σωκράτης)
  • Work hard and be nice to people (c)
  • I think it’s important to always keep professional and surround yourself with good people, work hard, and be nice to everyone. (c) Caroline Winberg
  • Hard work doesn’t feel like hard work, when doing what you love (c)
  • “Якщо неправильно керувати країною, всі розумні люди поїдуть” (c) Лі Куан Ю

#Моє

  • Як пояснити такий факт: я противлюсь соціальним стандартам, стереотипам життя, шаблонам поведінки людей, але на роботі я процес-, стандарт-, шаблонно-орієнтована людина. Речі, які мені легко даються на роботі, важко даються іншим. Речі, які мені важко даються в суспільному загальному житті, іншим даються вельми легко і без проблем.
  • Ключ до розуміння суспільства: Одних людей збуджує бруд, інших чистота. #перфекціонізм
  • “Я лінивий до того що треба, але не лінивий до то того що я внутрішньо хочу і те що мені дійсно подобається ” (c)
  • Мене не цікавить “швидкість” ні в машинах, ні в житті, ні в будь яких інших сферах.
  • “Продається все, навіть місце в черзі до консула”.
  • Соц. мережі це приклад ідеальної любові – Ти віддаєш, і не чекаєш щось у відповідь (с)
  • Хто рано встає, тому Архів доступ видає (с)
  • А що як би Бог “зійшов з небес” чи якось глобально появився всім на планеті? Якби це виглядало? Про що б ми з ним говорили? А чи є в нього Богиня? Як вона виглядає? Чи будуть вони потім вже з народом Землі постійно? Чи будуть тусовки та посиденьки на тему вічного і не вічного буття? 🙂 Що Він думає про єдину валюту, мову та релігію? Як багато питань є до Бога, а Він десь никається. (с)
  • В більшості людей надлишок “гормону ліності” та нестача “гормону проактивності”. Внаслідок чого храмає як і права так і ліва відповідальність(с)
  • “Бог”, це прояв сильних впевнених в собі людей, які беруть і керують. “Диявол”, це прояв людей які без сил, в упадку і в образі на весь світ.
  • Дійсно треба стукати у всі можливі двері, комусь таки то набридне і тобі таки відкриють. (с)

Ресурси:

