Цей пост планувався мати назву “Погані звички”. Але потім я подумав, і все таки хочу сказати, що це свого роду правила життя, якими я керуюсь, і цілком ймовірно що колись я позбудусь частини з них.

My Life My Rules

41) Коли я бачу питання, яке потенційно адресується мені в соц. мережах, чи коментар на який я мав би відповісти – я негайно це роблю. Не можу залишити “знак питання” без уваги. Крім того що таким чином я виявляю повагу до людини яка задала питання, та ще й мені просто шалено подобається якісно та влучно коментувати. Ось власне підійшов до одного із моїх принципів – я люблю викладати думки так, щоб вони в текстовому варіанти подобались людям.

42) Не вмію халявити, точніше люблю робити роботу якісно та всеосяжно. І як наслідок поняття халяви мені не зрозуміле, і я його не підтримую. Навіть, якщо я назвав файл не правильно, я не полінуюсь і перейменую його. Навіть тимчасові файли зберігаю без помилок. Треба робити все якісно, гарно і доречно.

43) Вважаю, що поняття “передсвяткові дні” та “скорочення робочого часу в такі дні” – не припустимо. Я проти. Всі мають працювати 8 год. Сумлінно і відповідально, а не розплоджувати купу свят.

44) Що не побачу, що не почую, що не взнаю те в мене викликає бажання описати то якось по своєму, додати своїх думок, проаналізувати детальніше, врешті решт сформувати блог допис. Правило полягає в тому, що для мене і цікавим і в певній мірі вже є необхідним формувати думки детальніше в блозі. І це дає мені можливість розширити кругозір.

45) Я сказав, я вирішив, я роблю. Ніхто не переконає. Може це впертість (до речі, допис про впертість)? Наведу тут приклад, про який я дуже давно писав окремий пост про повтори. В останні дні, особливо перед святами, і не спішу зробити 100500 справ. Що встиг то встиг, і все. І не “напрягаюсь”. Але цей “зразок поведінки” дуже важко прищепити іншим, і тому вони все роблять як “перед смертю”.

46) Живу так, що не буду жалкувати про минуле. Саме так, вже зараз живу, і вже зараз ставлю задачу щоб в майбутньому не шкодувати. А який сенс в шкодуванні? Що було – те пройшло. Крапка.

47) Певним чином “беземоційний”. Стараюсь не реагувати ні на зміни курсу долару, ні зміни в погоді. Нема сенсу скаржитись, воно вже є, або воно вже пройшло. Вплинути можна тільки на майбутнє. Робимо висновки, і готуємось до майбутнього.

 

Це був “реліз” моїх правил під версією 4.40. Давно я його запланував, та ось тільки тепер найшовся вільний час.
Ось попередні релізи:

