Свого часу в фейсбуці, я кинув просту думку, як статус, потім то вилилось в мікро-дискусію, що дало мені ще більше впевненості. І ось я тут в блозі моїх N! думок, і цього разу хочу розписати чому я вважаю, що
Впертість – ключ до успіху.
А не наполегливість.
11709451_910976268962836_4293703761262319794_n

Special tnx to Галина Зубів 🙂 for this pic.

=А=

Спочатку вступ так би мовити “лікнеп”.
  1. Той, який намагається все робити по-своєму, настоює на своєму, інколи наперекір здоровому глузду; непоступливий.
  2. Наполегливий, настирливий.
  3. Який здійснюється, виконується з наполегливістю, вимагає тривалих зусиль.
  1. Завзятий, стійкий, непохитний у здійсненні, досягненні певної мети.
  2. Який виражає, містить у собі завзяття, стійкість, непохитність.
А тепер мій приклад, який я вважаю пояснює, що впертість є ключем до успіху.
З 2003 року, я не дуже наполегливо досліджував родовід (до речі даний пост про мої особисті думки, а про дослідження родоводу я пишу в окремому блозі – LUND-IA-K). Більшість часу я займався навчанням а потім роботою. Потім якось найшовся час, і я наполегливо, крок за кроком “штудіював” архівні дані. Але робив я це вперто – я копався навіть в тих записах, які на перший погляд не приносять нічого. Я вперто записував все, перекладав з латинської, польської та німецької. Коли мені казали – “Андрію, та нащо тобі та старовина?”, я далі вперто йшов раненько на 9-ту в архів на Сагайдачного (майже окраїна міста Івано-Франківськ), а в 11 вертався на роботу на Сахарова (майже друга окраїна міста). Я багато чого обговорював з татом, я наполегливо йшов до мети – взнати більше. Але робив я це знову ж таки – вперто. Бо як і тато, так і деколи мама – казали мені, що я вже забагато цим займаюсь. Але я й далі вперто тиснув свою лінію думок. Я вперто “копав” і далі “копаю” в Інтернеті, я не здаюсь на пів-кроці. Я завжди сумніваюсь, коли отримую результат. Я вперто перевіряю, все що я знаходжу, піддаю сумніву та додатковій аналітиці. Так, крок за кроком я наполегливо роблю всю цю роботу з певною метою. Але з великою впертість проти самого себе, я все це роблю. Це не не те “проти самого себе”, що ви могли подумати, це не мазохізм, це просто переконаність в вже отриманих результатах на базі такого підходу. Якщо б я був тільки наполегливий, то я б вчасно лягав спати та нормально вставав рано. А так, я впертий, я не шкодую себе, я сиджу ночами до 3 ранку, а рано, через силу потреби на відповідальності, на 10 встаю на роботу.
І так кожен день, через свою впертість я отримую результати. І я дуже впевнений, що саме так і треба робити справу щоб добитись успіху. Результати успішні. І я вважаю, що на 2015 рік, усвідомлюючи історію свого роду до 1750 років, маючи дані про історію Галичини та України в розрізі польських та австрійських відносин. Я усвідомлюю що було важливим для українців Галичини  в часи 1648-1650 та в часи 1812-1815.
Я далі вперто копаю глибше, копаю інші варіанти, бо люди помиляютьсья в записах. Так Іван Ландяк, через помилку американця, який сприймав на слух прізвище, записав його як (Lundiak – Lʌndiak). І був той Іван з Цапівців, що в Тернопільскій області. Я пішов далі – я написав в саппорт сайту, який не правильно проіндексував записи з кораблів в роки імміграції в Америку. Бо вони не правильно написали село – Caponcy а мало бути Capowce. Вони звичайно відписали що нічого не змінять. Але за рахунок такої моє завзятої впертості, я не тільки взнав щось, а й придбав нові знання.
Я вважаю, що наполегливості замало, це як людина-педант, яка робить все послідовно для мети. А впертість, це як каталізатор емоцій та випадкових результатів. І як наслідок –  успіх, місцями неочікуваний, непередбачуваний але дуже цікавий.

=B=

Я часто отримую питання проконсультувати людей про технологічні сфери чи сфери життя в інших країнах чи подорожах.  І в багатьох випадках стикаються з фактом – що люди не дуже вперті до життя.
Людям не вистачає впертості до задач, які вони ставлять перед собою. Скільки б ти був наполегливим, ціленапрямленим, поки нема впертості до життя, до справи, ти далі не підеш як своя лінь. Ти будеш постійно когось питатись, ти будеш не впевнений. А як тільки ти сам собі даєш відповідь – що тобі все під силу – БО ТИ ТАК ХОЧЕШ, і ти ЦЕ ЗМОЖЕШ –  тоді успіх починає бути ближчим до тебе. І тільки впертість в таких випадках є ключем.
i-do-keep-calm-because-i-am-stubborn

 

PS.

Вже десь місяць по тому, як я почав готувати чернетку цього допису, я почав фоловити цей блог – Блог Вашого Успіху.
Цілком випадково, через інший блог натрапив на статтю “3 виклики для мужніх людей“. Прочитавши той допис, та відреагував коментарями, я ще більше переконаний у вище описаному мною тексті та у власних думках загалом.

