І так, перший release цитат в 2016му році.

lincolnquote

 

Від інших (кого хоч якось знаю)

 

“… в мене Покетбук а я хочу Кіндл… Тому вибираю “Книгу Паперову Звичайну”. Швидкість перегортання сторінок влаштовує”
(с) Віка Завадецька.

 

“Університет, зрозумій, в мене тепер робота, я тебе не люблю. Мене тут поважають більше, ніж це робив ти. Давай залишимось друзями.”
(с) @sasha_ssnn.

 

“Людина не стає дорослою тому, що їй 20. Людина не стає автоматично готовою до подружнього життя тому, що їй 25. Людина не стане розумною тому, що їй виповнюється 30.”
(с) @vrubli

 

“Забажав що тобі треба, обдумав як цього досягти, закотив рукави – і працюєш. Якщо треба – жертвуєш розвагами, сном, вільним часом, зціплюєш зуби, терпиш невдачі, але не покидаючи спроб, зжавши кулаки йдеш до своєї мети.”
(с) @vrubli

 

Мав розмову про те, як я малим вчився говорити і з мене було важко витягнути слова. А вже дорослим я не тільки почав говорити, але й позбувся більшої частини сором’язливості, та я ще й пишу багато, аж 6 (5+1) блогів та й загалом люблю писати. І в розрізі вище наведеного, уявіть собі моє здивування, коли пишуть мені таке:

“Ти б з під столу теж писав. Але мусив говорити” (c) @Vitoriya

І такі да 🙂 в ~1990му році блогів ще не було 🙂

Інше

What are you afraid of?
Making it better.
Keep it by yourself now
Whatever the weather.” (с) “London Grammar – Sights” (song – soundcloud)

What’s up? Everything’s up“. (c) ведуча євробачення 2016

Our understanding of nature belongs to the world“. (c) Joseph von Fraunhofer (1787-1826).

Ключевая черта человека, его естественная судьба — это жить в условиях давления, напряжения и стресса.” (c) Звідси

I would have you, right here on this desk, until you begged for mercy twice” (c) Irene Adler via “Sherlock”.

Жінка яка бачила як мучать, вбивають її сина, мала б бути дуже злою на бога.” (c) Цитата з відео про Марію.

 

Моє: Анти-Пафосні Фрази

Ще в квітні 2015-го, я задумав одну статтю, під назвою “Анти-пафосні фрази”.

Чому анти-пафосні? Бо я спостерігаю за собою та за іншими людьми, деколи люди говорять простими, вже давно відомими фразами, які вже так проїлись що вони на рівні пафосу. І тому я завжди коли пишу то пишу не стандартно, пишу цікаво адже бачу, що і інші люди так можуть писати. Таким чином стає цікавіше 🙂

Але я багато інформації не назбирав, для повноцінної статті. І так як вирази дуже подібні до цитати і їх можуть цитувати після мене, то я додаю їх в цю статтю.

  • От бачиш, до тебе вже прийшов Фрейд” – кажу я замість банальної фрази “оговорка по Фрейду”.
  • Я не п’ю шампанського” – кажу я замість вже давно знайомої “Хто не ризикує, той не п’є шампанського”.
  • Я не знаю слів, які ото ти пишеш” – щоб уникати небажаних слів в фразі типу “Я не знаю слова стерво”.
  • А ти не пригадуєш який розмір найважливішого одягу для тата?” – замість  “Який розмір трусів?”
  • За ширмою соц. мереж ховається справжній я. І я прекрасний 🙂 Але побачити то не можливо одним поглядом. На це потрібні роки. Я це знаю.” замість “Я такий …”.
  • Напевно треба віддатись подушці в повній мірі” – “Треба йти спати”.
  • О, вельми вдячний. А то я геть піддався своїй лінивості, і дуже потребував допомоги” – замість простого “дякую”.

Мої думки, які виглядають як цитати

Every freaking detail MATTERs, E-V-E-R-Y” (c)

I’m freaking f*cking long-“writer”” (c)

Досягнення – це результат впертості” (с) – про це я більше писав в публікації 2015го року Впертість – ключ до успіху.

Добре що був загартований без ‘днів народження’. Надійся тільки на себе.” (с) – це трохи модифікований твіт, про який я згадував в публікації за 2014 рік “думки == твіти

Важливо те, що ти вмієш, а не те, що можеш“. (с)

Shame on human being, we use our brain so scantily, and the same we do with our computers“. (c)
Я мав на увазі, що люди так слабо використовують свій мозок, а коли прийшла ера комп’ютерів то люди грають в ігри, замість того, щоб використовувати потужності обчислювальної техніки.

Нічого не може більше заволодіти мною як бажання до класифікації, сортування, впорядкування“. (с) Поки що. 🙂

 

PS.

Ось перелік моїх попередні публікації категорії “цитати”. Побачить хтось дублікати, пишіть в приват.

