Це сталось – #кінець #світу до 30.
І стартанув новий цикл життя, і який (я більше ніж впевнений) буде ще цікавіший ніж попередні 3 декади.

Отож, що сталось важливого в моєму житті, що зараз в ньому творитья, і що я планую натворити далі 🙂

Що не вдалось зробити:

  • Шкодую, що померло багато людей старшого віку, з якими я не встиг поговорити про історію свого роду і загалом про історію села;
  • Шкодую, що завжди не вистачало часу на: здоров’я, “мінімальний спорт”, читання книг, і загалом на просте життя поза роботою;
  • Враховуючи свій складний характер та заковики світогляду, не вдалось віднайти одного єдиного друга, як соціум каже – “на всі випадки життя”. Хто зна чому так, планую пост згодом написати та обдумати цей phenomenon;
  • Проте познайомився з багатьма цікавими людьми, яких я дуже ціную, кожного в силу зацікавленості та обізнаності його сфери, чи наших суміжних інтересів;
  • Не вдалось допомогти батькам в тій мірі, в якій, я вважаю що діти мають допомагати батькам.
  • Не маю ще водійських прав, бо не дуже й треба, та і авто не дуже хочеться ще.

Досягнення:

  • Успішно отримав 2-і технічні освіти з допомогою навчальних закладів КЕП та ІФНТУНГ;
  • Віднайшов свої смаки в музиці (#EDM only);
  • Був патлатий 🙂 Як каже @VivaNatalya – “Кучерявчик”. Це був свого роду експеримент молодості, щоб було що згадати, ака тест на нерви, ака тест на опір соціуму;
  • Найшов гарну роботу, і себе в роботі. В порівнянні з моїми однолітками то є дуже добра робота. Правда я схильний до трудоголізму, що не є дуже гуд;
  • Вчив Німецьку але вивчив Англійську мову, яку вважаю моїм другим робочим інструментом та і просто цікавою сферою життя;
  • Писав вірші, точніше здивований був що мені то може подобатись. Аналогічно з прозою;
  • Зрозумів, що крім роботи, мене цікавлять ще й інші сфери – дивно що вони кардинально інші;
  • Усвідомив як важливо контролювати емоції і стараюсь застосовувати цей підхід в житті;
  • Маю власне бачення на речі, що відбуваються, чим дуже дорожу і що ціную в інших людях;
  • Визначився з головними речами, які мені імпонують по життю;
  • Був за кордоном (Russia, Croatia);
  • Вважаю себе неконфліктною людиною, тому стараюсь жити так, щоб не було ворогів. Надіюсь мені це вдається;
  • Був закоханий, кохав, але тепер не знаю що таке істинна Любов 🙂 Так як вірив що та Любов була одна і єдина на все життя;
  • Вдалось придбати житло в Івано-Франківську (не ідеальне але вже якийсь фонд);

Плани:

  • Як би це не тривіально звучало, але планую одружитись, сформувати “соціальну одиницю” під назвою сімя;
  • Прочитати гарних книжок з цінною інформацією для себе (особливо на англ. мові хочу);
  • Все ж таки спробувати серйозно провести експеримент “Жайворонок vs. Сова”. Щоб позбутись заразної Сови, або доказати собі що це не можливо.
  • Постаратись закінчити власні розпочаті проекти та успішно реалізувати всі нові проекти;
  • Вдосконалити набір на клавіатурі, та щоб були задіяні всі пальці;
  • Навчитись заробляти більше грошей щоб мати більше свободи і можлиостей;
  • Взяти участь в якомусь важливому проекті для людства;
  • Слідкувати за новинками індустрії, щоб бути завжди напоготові всього нового, що може принести прибутки;
  • Вивчити ще одну хоча б мову;
  • Взнати свою гаплогрупу і провести більш детальний аналіз ДНК;
  • Найти якось час і можливості створювати електронну музику;
  • Побувати в яскравих країнах-представниках кожної з релігій на нашій планеті, а заодно і в в неймовірних місцях планети;
  • Пройти чи купити права і купити машину. Транспорт – таки потрібна штука.
  • Паралельно з життям в урбанізованому стилі постаратись подбати і про житло в селі;

Крім виконання вище описаних планів я хочу собі побажати наступне:

  • Щоб час на планеті сповільнився, щоб була можливість зробити більше за одиницю часу, щоб я менше хотів спати і щоб не чув змученості 🙂 (халявщик ви скажете);
  • Щоб мене не покидав мій оптимістичний реалізм;
  • Щоб мій егоїзм був надзвичайно здоровим;

Як ви думаєте що то за циферки? Магічні Циферки :)
Думаю сучасному соцільно-мережево-твітер-фейсбук-вк-ім залежному користувачу Інтернету не важко буде догадатись. Нині відкрив скайп а там купа таких циферок – надзвичайно приємно. І в деякій мірі соромно, бо я деколи забуваю вітати людей з ДН, поза того що я їх мало знаю.

Отож хочу виразити особливу подяку людям які свого часу були, є і будуть в мому житті.

Special Thanks Goes To:

  • Мамі, Татові, Сестрі та всім родичам за те що терплять мене такого як я.
  • Вчителям в школі що дали мені старт в життя і “привили” мені бажання інформації та розуміння наскільки це потрібно в житті;
  • Joachim Garraud, Eric Prydz aka Pryda, Armin van Buuren, Markus Sсhulz, Above and Beyond,  Oliver Hunteman, Trentemoller, Royksopp, Deadmau5, Jaytech, PROFF … (блін як же ж їх багато гарних діджеїв, продюсерів, гуртів, які мені “відкрили вуха”. Неодмінно напишу пост а той пару про Музику);
  • Студентам КЕПу та університету з яким я вчився, зокрема Булка Ігорю, Ірі Горбачевській, Гопчак Маряну, Васі Матіїшину, Юрі Безгачнюку, Віталію Луцькому, Ігореві Васьків, Віці Марущак, Ірі Павлик за гарні студенські часи;
  • Одіяк Каті, за те що відкрила очі мені на багато речей в цьому житті.
  • Івасюк Ігореві aka DJ Decl, Ігору Сімків ака polosatik, Misha Boo,  Sergey and Alexander Golopapas aka S&S, Serhiy Pishkovtsiy aka @hellveen  за гарну музику та інфо в цьому напрямі;
  • Каті Мариненко aka @Kiiiiittiiiiiii за своєчасну допомогу в перекладах угорьских текстів, і просто за існування красуні-“Стрільця” в Ужгороді.
  • Вікторії Марущак (Шутка), Наталі Колтовскій (Романчук), Віталіні Литвин (@beAUty), Ярині Готліб, Ірині Горбачевській (Гуляк), Юлі Борисюк (Юська) за неоціненну можливість спілкуватись на будь які теми та за відкриття очей в специфічних сферах життя.
  • Вані Паламарчуку aka @wedmid, Наталі Колтовській aka @VivaNatalya, Олі Супрун aka @ola_bilo4ka,  Serhiy Pishkovtsiy aka @hellveen за, можна сказати, перші кроки в твіттері, за гарний content, завжди доречні коментарі, tweet-и і reply-ї.
  • Yuriy Bezgachniuk, Alex German, Andriy Lesyuk, Женя Вершинін, Олег Демянюк, Sergiy Fitsak, PJ Gupta, Lyubomyr Khodak, Надя Міщенко, Юля Колмакова, Наталя Прокопчук, Володя Якубовоський та багато іншим професійним людям за своєчасні поради в роботі.
  • Всім з проекту Базаарвойс за розуміння і співпрацю на протязі короткого але важливого для мене періоду часу.
  • Nadia Pohrebniak, Yulya Kryvenok та іншим вчителям англійсьскої мови 🙂 за те що прикріпили бажання не тільки вивчити мову а й полюбити к свою рідну;
  • Наталя Литвин (Natashinka Joko) і Світлана Гаврилова як “новонайденим” Стрільцям. Ваша місія ще не закінчена 🙂
  • Гопчак Маряну за змістовний хелп в ненависті Вінди і восхвалення Лінукса 🙂
  • Холерикам, які мене ставили на місце в цьому реалістичному світі: Ігор Булка, Юра Безгачнюк, Іван aka Graff, Саша Виноградов, Сергій Осипенко, Тарас Цимбалістий, Юра Кропильницький, Орест Івасів, Саша Мартинюк. Це люди з якими я навчився контролювати емоції, до думки яких я завжди прислухався по особливому.
  • Ковальчук Тарасу за підтримку гарного настрою, за “пінганням” мене на пиво, що ми часто робили але тепер щось закинули. І за те що менеі вправно виправляє коли треба.
  • Олі Костевич за неймовірно гарний настрій від будь якого її слова чи речення, за те що спричиняє в мені думки які я ще пояснити не можу, але мені вже цікаво (Я ж Стрілець йопт.).
  • Багатьом іншим кого не згадав. Всі кого я зустрічав, так чи інакше відігравали важливу роль моєму житті.

Багато гарних людей я знаю, і я радий, що ці 30 років дали мені так багато інформації.
Я дуже ціную думкою кожного з вище перелічених людей.
Завжди буду радий допомогти їм в потрібний їм час.

Holly Crap :)

i-m-not-30-i-m-only-2995-plus-tax

