photo vs. text

Вже не можу терпіти, вже назбиралось думок, вже хочу поділитись, вже хочу написати. Крім того хочу дослідити цей феномен більше ніж знає моя підсвідомість та інтуїція, звичайно з вашою активною допомогою.

What is under cover ...

Одне із моїх правил життя, яке не ввійшло в версію 1, але неодмінно буде у версії 2, є головним в цьому пості. Цей допис так би мовити підтвердження того правила. Надіюсь здогадаєтесь. Отож.

  • Люди лайкають фото.
  • Люди рідко читають текст в соц. мережах.
  • Люди лайкають фото, навіть якщо воно не відноситься на пряму до тексту.
  • Люди лайкнули фото, а про текст і забули і текст втратив свою вагу.

І я цього феномену не розумію. Люди ж істоти розумні, а не мавпи, які реагують на кольори, звуки та інші подразники щоб тільки контролювати їх свідомість. Невже мозок людині даний даремно? невже він useless?

Надзвичайно цікава мені ця тема, давно вже спостерігаю за нею. Адже тут і психологія підсвідомості, і закони рекламо-творення, і принципи НЛП та управління свідомістю людей, прості хімічні реакції в людині, які ми ще не можемо вивчити досконало. Думаю проаналізувавши що ми маємо, і поглянувши на це чуть збоку і чуть зверху, може буде можливість якось задуматись в загальному та зробити певні висновки.

Ставлять еротичне фото як кавер до музичних альбомів. Це ж треба додуматись до такої хитрості: На диску чи на вінілі вся така спокуслива ліва і права ягодиця жіночої статі так і каже тобі – купи мене, а там і музичка добавиться. І вже пофіг, що музичка там погана або взагалі не по стилю, але заради такого потужного кавера – гріх не купити. Такий момент, вже давно турбує мені мозок, адже я хочу докопатись до глибин наших нейронів і дослідити природу збудження людського організму, і те як це все впливає на свідомість та соціальну поведінку людей. Як кажуть це “дуже завлєкатєлне дійство” на рівні підсвідомості (так, це фрейдизм, і туди я дуже обережно лізу, то дуже ризикована тема). Але про це напевно десь пізніше.

В постах від 1+1 та інших масмедіа йде якись фотоконтент вирваний з контексту новини, який потім геть міняється, коли ти “вкурюєш” суть новини. Дехто вже й спекулює на заголовках новин, подаючи одне, а по суті новини інше. Для прикладу: заголовок “Вбито президента України” потім плавно трансформується в щось типу: “На відомій сторінці мем.ру показана історія як гине президент України від рук свого народу”. Ну або щось в цьому роді. Крім того, що люди самі деградують, так ще й мас-медіа деморалізує нас як може, добиває нас фейками і лохотронами та підставами.

Чому на всіх брендах парфумів завжди є обличчя чи тіла людей? Чому я на це ніколи звертаю увагу? Чому я звертаю увагу на якість парфуму, на те як він шлейфить, з яких компонетів він складається, чи є в нього попередники, і чи можна спробувати ті старі запахи, щоб порівняти чи помінялоь щось. Чому я маю купляти парфуми, які йдуть через запах по моїх вподобаннях, якій йдуть через очі?! От наприклад , як би на рекламу парфумів від Hugo Boss поставили Памелу Андерсон чи Сашу Грей чи будь яку іншу секс (чи іншого характеру) ікону – я б ніколи не купив той парфум, і навіть би не глянув в його сторону. Я вже знаю про виробника і про його якість, про це я вже тут навіть писав.

Популярна тема “гола баба”. Завжди універсальна. Нема користувачів на сайті бензопил? Поставте на лого голу бабу, користувачі прийдуть. Фоловери вашої групи пасивні і не коментують ваші дописи? Поставте голу бабу на лого, і вони почнуть “холіварити”. Не знаєте як потішити самолюбство ваших чоловіків на роботі на 23 лютого чи 6 грудня? Покажіть нам все що маєте, вони зацінять, а потім викладуть в ютюб і будуть вас позаочі обговрювати. Блін, ну як же тупо це, як ницо, як просто як приземлено, як по-тваринному. При такому підході, головний контент втрачає свою вагу, і все переключається на одне. А де творчість, де всі можливості нашого мозку? де воно? в долині? в головних репродуктивних органах? Та вже, хай, добре що хоч там щось є. Саме дивно, що я сам це проходжу завжди, сам ловлюсь на “обємах” та “гладкостях” та “опуклостях”, але від цього я ще більше усвідомлюю, що свідомістю та підсвідомістю людей керують інші люди в їхніх потребах.

Трейлери фільмів показуються з моментів які обдурюють людей, показуючи їм зовсім іншу “картинку”. Для прикладу, колись я бачив трейлер до фільму “Стальная бабочка” (RU) де чомусь головна жіноча роль показана на протязі трейлера пару раз одним кадром з кінця фільму. Суть там була що дівчина була дуже зла, бо її не-взаємно-коханий чоловік не хотів говорити з нею. І вона знала, що якщо буде якесь вбивсто в місті, то тільки тоді він покличе її. І ось кінець фільму, вона зла, йде по дорозі і бачить іншу дівчину, і тут момент де показують її хитрий погляд, що ніби то вона маняк, і вона тих всіх дівчат вбивала.
Ну кароч трейлер геть змінив суть фільма, я тому і не хотів дивитись його, а на днях глянув, і зрозумів, НІКОЛИ НЕ ДИВИТИСЬ ТРЕЙЛЕРИ фільмів, то фігня.

Реклама цементу. Івано-Франківськ. Будь які обєми. І на банері розміром десь 2 на 3 метри дівчина з 3 чи 4 розміром грудей. Ну як таке побачивши і не захотіти того цементу? Та кожен чоловік готовий їсти той цемент, щоб тільки ще раз побачити такі обєми. Знову ж таки – підсвідоме керування людиною. Вона їде і купляє той цемент, бо там були груди. Це як перемикач – ввімкнувся, і навіки. Вимкнутись навіть і не хоче.

Звичайно ніхто не відміняв лайкати гарних жінок, кумедних котів, жартівливі, комічні шаржі та мега класні фото природи, адже текст там дійсно буває зайвий. Але мене не переконати – де можна я заміняю лайк на текст коментаря, де нема цього то вже приходиться лайкати.

Ще мушу згадати за 2 мікси в цю тему:

1) Коментування фотками з розширенням gif. Ну це повний ппц як кажуть. Крім того що ліньки написати текстом своє враження, так ще й займатись майже фішінгом , при живому то сайті 🙂
2) Час від часу появляються фото/ рисунки які несуть за собою не тільки фото контент, а вже цілий напрям думок. Це і меми, і коти які задумані, і яксь худа лисиця, як нагадує смерть і так можна нагуглити купа подібного. І соціум вже стає залежним глобальніше, інтегрує це все в своє життя, деколи навіть не знаючи основи звідки то все пішло. ЦЕ СЛІПИЙ ФОЛОВІНГ, ЦЕ ЛІНЬ та не бажання думати, а робити те що роблять інші. ЦЕ ТУПО.

Я вже не знаю що й думати, добре це чи погано, модернізація чи деградація це. Факт такий – я це не люблю так сильно як інші. я люблю текст і то змістовний 🙂 А фото я менше, але все ж таки теж юзаю, але не втаких обсягах і не в таких призначеннях як інші.

аля Підсумок.
У всіх випадках, коли я щось публікую, чи то музика, чи то текст, інформація для роботи чи роздумів, я завжди ставлю фото згідно головного контексту, щоб підкреслити текст. І аж ніяк не для “заманухи”, чи для “завлєкухи” народу. Імхо, це якось не правильно та й і врешті-решт не чесно. Хоча прихильники реклами та SMM будть проти вище сказаного, а я ж все таки скажу своє:

Люди будьте свідомі, не будьте ліниві, прогресуйте а не деградуйте і

Не лайкайте фото, а лайкайте текст який за фото.

PS. Погуглив, почитав, зрозумів що я правильно думаю.
Text vs. Image (Як важливо правильно і вміло використовувати фото для пояснення текстової інформації)

Text vs. Images (Поради вебмастера як правильно програмувати сайти з погляду як UX так і  SEO)

Хоч я страшно не люблю рекламу, але якщо з розумом і без нахилу в сторону фотографій та гіпер пупер анімації з ховер евентами – то все одно є якісь рамки нормальності. Тут Text Links Versus Image Ads можна почитати про те як важливо знати міру в кількості фото-банерів.

Just be careful not to overdo the ads on your site. Two or three graphics per page is plenty. If you put more than this, you risk your site looking like a banner farm, and visitors may leave before they even have time to read any of your content.

7 thoughts on “photo vs. text

  1. Відчуття, що читаю пост людини яка або я або яку знаю 100 років! Ну як може бути таке співпадіння думок?
    +100500:
    – “Крім того, що люди самі деградують, так ще й мас-медіа деморалізує нас як може…”
    – “Реклама цементу. Івано-Франківськ. Будь які обєми.” – це геніальний приклад до вище сказаного. “Ну як таке побачивши і не захотіти того цементу?” 😀 😀 😀
    -“я завжди ставлю фото згідно головного контексту, щоб підкреслити текст. І аж ніяк не для “заманухи”, чи для “завлєкухи” народу” 5++++++++++++++++++++

    Хтось геніальний колись сказав: “Кожному своє!”
    Колись та людина, яка лайкала чи шерила кумедні меми то переросте і буде думати геть про них інакше.
    Питання віку, часу, актуальності, новизни. Єдине, що дійсно шкода, контент буває дуже цінний, але коли його починають підкреслювати пишними принадами то якось “не комільфо”.

    1. || як може бути таке співпадіння думок?
      А може ще за швидко з висновками? Може не тільки “внєшность може бути обманчива”. Хоча я думаю, що це цілком нормально. Люди унікальні, але подібності все ж таки є в багатьох рисах. Збирай гатарбу таких як ми, та десь напємось, мо ще якісь нові думки обговоримо 🙂

    2. || Питання віку, часу, актуальності, новизни.
      Добре якщо віку, тоді значить більшість користувачів інтернуту – це діти. Вони точно переживуть. Але якщо це дорослі та цілком потенційно свідомі люди, то я тепер розумію Бога, коли він каже що ми грішні та нас треба вибивати з Землі цієї. Ну може загостро сказав, але все ж таки …

  2. Я оце собі наступне уявляю… Знаєш, як ото є візуали, аудіали, кінестетики? Так може й тут. Є люди, що звертають увагу лише на зображення – бо воно в першу чергу привертає їх увагу. А текст у більше ніж 2 речення викликає паніку – то ж кіко тре прочитати, а ще якщо думати доведеться – йооооой 🙂
    А я за це не люблю твітер – мені не вдається викласти свою думку у 160 символів. Я люблю пояснити, що саме я маю на увазі. Люблю подумати…
    А за голі баби – це інша тема 🙂 Увагу дівчат теж приверне гарне чоловіче тіло на якомусь білборді і вони теж з більшою ймовірністю будуть обирати продукт, реклама яких привернула їх увагу 🙂

    1. Я візуально добре памятаю, можна сказати що 80% інфи я сприймаю по роботі через діаграми. Але на текст в мене натюнені не очі а мозок. І якраз твітер мені помагає формувати короткі думки-заголовик, які потім виростають в обширніші теми. Але та, обмеження таки трохи дратує, Я вже про то писав 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.