Я часто попадаю в ситуації, де розумію своє безсилля – перед бюрократією державних установ, перед лінивістю людей, перед байдужістю людей. На днях стикнувся з бюрократією в державному архіві Львова, у Виконавчій службі міста Львова, в Податковій Івано-Франківська, Візовий центр, який чомусь працює до 15:30, і ще ж ті банки з їхніми дивними процесами. Я їхав маршрутками Львова та Івано-Франківська, і чув як обурливо спілкується шофер з старшими людьми, пояснюючи їм нові норми обмежень ціни для пенсіонерів. Я то слухав, і з болем та сумом згадував як я трошки покатався в Польщі. Там взагалі такого нема, і не може бути. Там кожен знає свою ціну і ніхто не сперечається. Всі живуть в задоволення, а не “рюмсають” і не скаржаться на державу. Добре чи ні, але я простудився, і завдяки простуді, я став агресивніший, став думати – чому так все тупо? Чому українці завжди жили  і живуть в такому гівні? Невже наша славна нація не заслуговує кращого життя? Але як таке зробити? Як змінити менталітет людей? Як змінити речі, які роками формувались в людських головах? Як змінити поведінку людей?

А потім я здався питанням “А що я можу зробити для України?”. Я – пацифіст і людина, яка не хоче вбивати інших, а хоче тільки спокою в житті та добробуту українському народу. Що я можу зробити, поки ще ходжу по цій планеті?

Мене нервують фрази на кшталт “Це Україна, така вже наша держава, треба з цим змиритись”. Мене верне від таких фраз. Ну не хочу я миритись з таким, я хочу щось зробити, хоч би щось.

І ось вирішив написати пару пунктів. Вони звичайно не ідеальні, не до кінця сформовані, не продумані, але ідейні. І всі ще потребують опрацювання. Найскладніше, що завжди в щось впираєшся: чи в адміністрацію міста, чи у владу загалом, чи в обмеженість людей, чи закостенілі стандарти поведінки.

Отож, що я можу зробити для України:

  1. Показувати власний приклад гуманності, толерантності та поваги до людей.
  2. Брати приклад інших країн, та впроваджувати в Україні, хоча б поводитись як європейці (читайте “виховані люди”).
  3. Не смітити де попало, смітники ж є. Якщо нема – зробити. Якщо не зробити – знайти людей, дати їм гроші, хай зроблять і поставлять.
  4. Закликати людей не сперечатись, не скаржитись на життя – ЦЕ НЕ ДОПОМАГАЄ, а ще більше нагнітає негативний фон над Землею (це окреме дослідження, і не питайте мене нічого).
  5. Спрощувати системи та будь-які поведінки людей в будь яких сферах. Зокрема, як вище вказував приклад транспортом та пенсіонерами (треба найти людей у владі, щоб розказали).
  6. Озеленення територій максимально. Найти людей, які цим займаються, чи можуть зайнятись. Вже й так забудували будинками, треба ж якось баланс дотримувати.
  7. Без скарг на когось, взяти і почистити місто. Пофігу те що хтось насмітив, треба взяти і прибрати. І.
  8. Зробити покарання за розкидання сміття в громадських місцях – тут треба поліції. Надіюсь до 2016го вона буде сформована. Треба також людей у владі найти, для лобіювання даного пункту.
  9. Не тролити людей, не сміятись з українців та їх дурості. Факт є фактом, але не треба показувати це.
  10. Слідкувати за розвитком творчості в регіоні, популяризувати літературних діячів, піднімати культурний рівень суспільства.
  11. НЕ В МОЇХ силах, але я дуже цього хочу: Зібрати всіх БОМЖ-ів і поселити їх в окремій зоні. Забудовники Франківська розбудувались на окраїнах та в центрі міста, то думаю варто з ними попрацювати в цьому напрямі. Можливо можна збудувати зону обмеженого доступу, і там вже дбати про тих людей, витягувати кого ще можна на світ Божий.
  12. І я ще придумаю, але точно пункти будуть мені посильні, не захмарні, раціональні, практичні, дієві. Я так хочу. Я хочу так для України.

До речі, 7 та 8 пункт я прописав, а потім згадав за деяких людей. Вони час від часу роблять акції типу “Зроби місто чистішим”. Тож даний пост, як мінімум присвячується першим крокам в цьому напрямі, і тим людям, які вже в цьому напрямі працюють, а саме: Наталя Мухітдінова та її команда, і Надя ака “Мультік” також бере щороку в подібній акції. Я б хотів з цими двома дівчатами 🙂 попрацювати 🙂 Щоб всі разом, як потужна команда, щоб показати єдність народу, і інші люди потягнуться. Хоча це не єдині команди, і як би я не любив це слово, але конкуренцію кажуть формує попит, чи збільшує, ну ви в курсі більше ніж я (монополіст та глобаліст). І власне є більш глобальна акції типу “Let’s do it Ukraine!”, які також мають координатора в Івано-Франківську. Налагоджуємо контакти.

Коротко про перший крок в стилі “А що я можу зробити для України?”:

Ось тут посилання на подію, яка планується на 21го Березня, приходьте. Почистимо місто, зробимо добре справу, відсвяткуємо день зародження Твітера.

Ресурси:

